ویرگول
ورودثبت نام
جواد محمودی
جواد محمودی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سلام من یک ترمک هستم!


بچه های ارشد علوم شناختی  ۹۹ دانشگاه فردوسی مشهد
بچه های ارشد علوم شناختی ۹۹ دانشگاه فردوسی مشهد


سلام، من جواد هستم و این اولین نوشته ای است که از من در ویرگول منتشر میشه.

سالهاست که ـ مثل همه شما ـ می‌نویسم و نوشتن رو دریچه‌ای میدونم به دنیای شگفت‌انگیز ذهن‌ها و ایده‌ها! شاید شما هم شگفت‌زده شده باشین از اینکه چطور میشه با نوشتن، دنیای جدیدی رو بدون هیچ محدودیتی ساخت و از اون لذت برد.

دلم میخواد که اینجا برای خودم و شما بنویسم و باهاتون گفت‌و‌گو کنم: مطمئنم که موضوعات جذابی برای صحبت خواهیم داشت!

چند روزیه که این بیت از اقبال‌لاهوری تو گوشم تکرار میشه:
در دفترِ زمانه فتد نامش از قلم *** *** هر ملتی که مردمِ صاحب قلم نداشت!




ترمکدانشگاه فردوسیمشهدویرگولعلوم شناختی
دانشجوی ارشد روانشناسی شناختی هستم و ذهن کنجکاوی دارم، نوشتن و تولید محتوا را دوست دارم و پادکست زیاد گوش میدم، همین!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید