ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چند جا

من فکر که می اد تو سرم، عموما یه جا می نویسم. گاهی هم اونقدر فشار کاری ایده بالاست که یادم می ره و با یه چیز دیگه جایگزین می شه.

ولی اشکال کار اینجاست که اینها همه پراکنده است.

یه دونه رو تو اینستا با اکانت واقعی می نویسم

یکی رو تو اینستا با اکانت فیک می نویسم

یه دونه رو تو وبلاگ مخفی ام می نویسم که اون تو خیلی ناشناسم

یکی رو اینجا می نویسم

یکی رو استوری واتس اپ می کنم.

یکی رو استوری اینستا

بعضی ها رو هم تو سایتهای فنی و مرتبط

اول که می خواستم این پست رو منتشر کنم ، می خواستم در مورد یه اپلیکیشن و یا سایتی حرف بزنم که اینها رو متمرکز کنه. ولی بعد دیدم یه سری اش اصلا به نام واقعی ادم قابل انتشار نیست.

لذا همون بهتر غیرمتمرکز باشه

تمرکزغیرمتمرکزحرفهای یواشکیویر نوشتن
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید