ویرگول
ورودثبت نام
Karen
Karen
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

روزمره .پنجشنبه

با سلام ب شما دوستا

من ۵شنبه نتونستم پست منتشر کنم چون نت انقققققققققققققققددددددررررر ضعیف بود که من از ساعت ۲:۵۸ تا ساعت ۳:۱۷ صبر کردم ک سایت بالا بیاد ولی نیومد.

میخاستم سرمو بکوبم ب طاق . دیوونه شده بودم . همین شد ک دیگه قیدشو زدم .

امشب ک داشتم برمیگشتم خونه یه پرشیا سفید دیدم نو میزد . ک یهوووو دستی کشید و ۳۶۰ درجه چرخید .

حتما الان انتظار دارین یارو ر فوش بدم!؟ خیر . بنده خیلی هم از حرکتش خوشم اومد خیلی خوب جم کرد ماشینو .

منم ک بچه مثثثثثثثثثثثثثثثبت روزگار سوسکی از کنارش رد شدم:/(خدایی اون لحظه حسش نبود ی کاری کنم داشتم اهنگ مورد علاقمو گوش میدادم)

الان داره مستند محححححشر و عشق در مورد ماشینا نشون میده . اسمشو یادم رف:/ همونی ک سه تا مردن دوتاشون پیر مرده یکیش نسبتا جوون.

و باید بگم بله من یک ماشین بازم و عشقم صدای موتور یه پاتروله (البته فقط از این تیپ ماشینا خوشم نمیاد من از همشون خوشم میاد)

دوست داشتم بیشتر جوونی و جاهلی ب خرج بدم . مثل همه دستی بکشم ؛ ۱۸۰ تا تو اتوبان برم ؛ صدا اهنگمو تا ته بلند کنم ؛ ماهی ی ماشین عوض کنم ؛ ولی همشونو فقط دلم میخاد . میتونم انجام بدم ولی من خیلی زیاد عاقلانه و محتاط فکر میکنم .

شاید ب خاطر شرایط الانمه ک فرصت هرگونه خطا و بچگی رو از من گرفته . ینی وقتی میخام یه کار احمقانه ای کنم مغزم فرمان میده ک بیشتر از این اوضاع رو خراب نکنم و به فکر مامانم باشم .

در حال حاضر من فقط به این فک میکنم ک بهتره ب فکر بیشتر کردن اطلاعاتم در مورد برنامه نویسیه تا بتونم پروژه انجام بدم و دو قرون پول در بیارم تا ی کاری باهاش بکنم .

برای یه دختر هم سن و سال من ک بیشتر هم سالام یا ب فکر دوس پسراشونن یا مثبتاش دارن خر درس میخونن یکم این طرز تفکر بزرگانه‌اس

ولی ترجیح میدم از الان ب فکر کار باشم تا وقتی بزرگتر بشم باز چشمم ب دست اینو اون نباشه

من وقتی پسرای ۲۳-۲۲ ساله رو میبینم ک ب راحتی میتونه دستشون تو جیب خودشون باشه (متاسفانه تو کشور ما بسیاری از شغلا برای دخترا عاره . چون دختر باید بشینه تا شوهرش بیاد با هزااااااارررر منت ۲ قرون پول و نون شبشو بش بده . )و اونا میشینن تو خونه و از باباشون پول تو جیبی میگیرن . (پسرا جبهه نگیرید . بله من همتونو نمیگم شاید ب دلایلی ک ب خودتون مربوطه سرکار نمیرید . من دارم در مورد کسایی ک شرایطشو دارن ولی نمیرن سرکار حرف میزنم) خب شاید خیلیا بگن کار نیست. بابا لامصباااا کار هسسسسسست . منی ک دخترم هرروز میشینم میبینم یعالمه کار هست ک منه دختر نمیتونم انجام بدم ولی پسرا راحت میتونن انجام بدن.

الان من چرا دارم حرص پسرای بیکارو میخورم نمیدونم :/

در هر صورت برو کار کن مگو چیست کار .

من حرص اینو میخورم چرا دختر یا باید شوهر کنه یا بمیره!؟

چه فرهنگ مضخرفیه جا افتاده تو کشور ما!؟

چرا دختری ک تنها زندگی بکنه هزار جور حرف پشتشه !؟

هر دختری خونه مجردی داشت خرابه!؟ پس هر پسری خونه مجردی داشت دختر میبره خونش:/

کدوم منطق میگه یک جنس مذکر همیشه باید مواظب دختر باشه:/ ب راحتی میتونم بگم چندین هزاران زن هست ک ۳-۴ تا بچه‌شو ب چنگ و دندون کشیده و هم کار میکنه هم شوهر معتادشو جمع میکنه .

این زنا کدوم مذکری پشتشونه!؟ حتی میتونم بگم این زنا هستن ک مردو پناه میدن .حداقل جلوی مرد یه تیکه غذا میزاره تا مثل اون یکی معتادا هم غذای سگ و گربه‌های خیابون نباشه .

هرچند پسرای الان (بعضیا رو میگم حالا جبهه نگیرید) میگن چیکار دارم زن بگیرم برم کار کنم سختی بکشم پولا رو بدم یکی دیگه بخوره ؛ بپوشه ؛ خرج کنه . در این رابطه باید بگم زن نگیرییییییییییییییییدددددددددددددد .

بخدا ب پیر ب پیغمبر زن نگیرین گردن اونی ک قرار بود بگیرید خیلی حق گذاشتین .

اگه خیلی مجردی بهتون فشار میاره خرجش ۱۰۰ تومن پول و جای خالیه . ماشینم میشه:/

الان یه سری جبهه میگیرن ک چرا نمیزاری ملت زن بگیرن . من اینو به همه نگفتم . اگه عاشقشی ؛ دوست داری وقتی خسته از سرکار میای ببینیش ک بهت خسته نباشید میگه ؛ سریعا اسباب خوشبخت کردنشو فراهم کن و بگیرش:/

اما اگه از نظرت زن گرفتن کار بیهوده‌ایه و عمرتو ب فنا میده و اگه زن بگیری جوونیت هدر میشه خب بزار ۴۰ سالگیت ک دیگه داری پیر و فرتوت میشی زن بگیر بیاد قرصاتو بده:/ ب کسی بر نخوره لطفا

خلاصه ک این پست خیلی زیاد شد و ساعت الان ۴:۱۲ دقیقه صبح هستش و من برم سحری بخورم

من این پستو از قبل نوشته بودم و هروقت نتم درست شد منتشر اش میکنم.

و اینکه یه دعای بامزه میخام بکنم ک بعضیا رو خوشحال میکنه

ایشالا بهش برسی?

روزمرهپنجشنبهکارن
آخرش میفهمیم چرا ، ولی دیگه خیلی دیره.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید