ویرگول
ورودثبت نام
Karen
Karen
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

روزمره . چهارشنبه

سلاااااااااااااااااااااااام بر کاربنی ها .

اومدم دهنتونوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو معطر کنم .

از اونجایی ک دو روز بود پست نمیزاشتم با وجود سردرد مرگ اورم و همچنین کمبود خواب بازم اومدم که یه عرض اندامی بکنم .

اهم . باید بفرمایم ک در ۷۲ ساعت گذشته فقط تونستم ۹ ساعت بخابم . در حالی ک انسان عادی در ۲۴ ساعت باید حداقل ۸ ساعت بخوابه . و الان دو کاسه خون زل زده ب صفحع لبتاب .

بعدم ک یه نقاشی جدید کشیدم ک عکسش تو گوشیمه و نمیتونم براتون اپلودش کنم . ک اگه میتونستم هم حالشو نداشتم . همینو بگم ک نقاشی شیر نر بود ک در افق محو شده بود

امروز ۳ تا از پر‌های دم شایا کنده شد ( شایا طوطیم) و چون دمش در حالت نرمالش خیلی بلند بود الان ک کنده شده شبیه جوجه شده . ولی میتونه پرواز کنه خوشبختانه وضعش وخیم نیست .

امروز دوستامو ب طرز وحشت‌ناکی اسکل کردم و امیدوارم ک این پستو حالا حالا ها نخونن چون میفهمن اسکلشون کردم .

امشب بارون بارید و هنوز بوی بارون میاد ولی هوا ی مقدار زیادی خنکه و خیلی نمیشه بیرون موند ؛ من موقع بارون رفتم تو حیاط یخ کردم‌.

و اینکه وضعیت شهرمون نارنجی شده و قراره بعضی از مغازه ها باز کنن و من نسبتا خوشحالم .

من باید درس بخونم ولی نمیدونم چرا نمیخونم :/ انگار با خودم افتادم رو دنده‌ی لج . امشب هم اگه درس بخونم مطئنم ی سطرشم نمیفهمم . و همین الان یه اهنگ ترکی ک اسمشم نمیدونم رو مخم رفته و همش در حال تکرار شدنه .

امروز ی مطلب زیبایی خوندم ک منو از زندگی ساقط کرد اونم این بود ک اگه ۲یا۳ روز بیخواب بمونی هذیون میگی و ۳ هفته بیخوابی منجر ب مرگ میشه . ینی من اگه امشب هم نخوابم از فردا هذیون میگم :/ و با توجه ب شرایط الانم فک کنم همین امشب هم از ساعت ۵ صب ب بعد هذیون بگم .

امروز از صب ک پاشدم همش احساس میکنم از ته گلوم خون میاد بعدشم دماغم یجوری میشه انگار میخام خون دماغ بشم ولی نمیشم و تا ۵ دیقه همش دهنم مزه خون میده . رفتم در موردش سرچ کردم و اگه تشخیصم درست باشه من الان سرطان ریه و نای دارم :/ ?????????????? ناموصن!؟

خب با توجه ب اینکه موهام خیلی کوتاهه ولی بازم ب طرز وحشتناکی میریزه پس من فرضیه‌ی سرطان ریه رو تایید میکنم .

و اینکه دیگه چیزی ب ذهنم نمیرسه

شاد باشید

روزمرهکارنروزمره چهارشنبهچهارشنبهتگای عنو نخون ب جان بچت تگ خوندن ندارهههههه
آخرش میفهمیم چرا ، ولی دیگه خیلی دیره.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید