ویرگول
ورودثبت نام
atena karimi
atena karimi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چرا این کارم درست پیش نمیره

چند وقتی هست که یک پروژه گرفتم و کلا حوصله ام نمیکشه روی اون کار کنم.

مشتری خیلی بهم اختیارات داده و میگه که هر چیزی که فکر میکنی درست هست رو بگو تا انجام بدیم و منم واقعا دوست دارم که سر تایم کارهام روببرم جلو.

ولی هر دفعه با خودم میگم که حالا وقت هست و تو فرصت داری انجامش بدی. راستی بزارید بگم دقیقا چه کاری هست.

سئو یک دارالترجمه رسمی هست که کلی محتوا داره و کسی که طراحیش کرده واقعا اینقدر گنگ کار کرده و دسترسی داده به کارفرما که، کارفرما هم هر چیزی که دستش اومده رو گذاشته داخل سایت.

حالا یه آدم لازمه که بیاد این محتوا ها رو حذف - ریدایرکت و بهبود بده تا نتیجه ای که میخواد بره جلو.

از خودمم بخوام بگم، چند سالی هست که سئو کار میکنم، تکنیکال، سئو داخلی و خارجی رو مسلط هستم ولی این کار یه جورایی برام کابوس شده.

شیطونه میگه ولش کن و برو به کارات برس، ولی واقعا دلم نمیاد این کارفرما رو که اینقدر بهم اعتماد داره ول کنم و دست از این دارالترجمه بکشم.

لطفا اگر نیاز به ترجمه رسمی آلمانی یا هر نوع ترجمه دیگه داشتید به سایت دارالترجمه یک سر بزنید و البته خوشحال میشم که راهنمایی هم کنید.

البته این رو بگم که میدونم سایت کلی کار داره، ولی کلا حوصله اش رو ندارم.

محتواسئوسایتترجمهدارالترجمه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید