ویرگول
ورودثبت نام
کتایون آتاکیشی‌زاده | Katayoon Atakishizadeh
کتایون آتاکیشی‌زاده | Katayoon Atakishizadeh
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ایماض نویس‌های آبان‌ماه...

زمان، اولین‌ها را در لحظه نگه می‌دارد،
آخرین‌ها را در خاطرات،
و آن‌هایی که هرگز برایمان پدید نمی‌آیند؛
می‌شوند حسرت!

#کتایون_آتاکیشی‌زاده

•••

کودک گل فروش کنار خیابان را با لبخند نگاه می‌کنی؛
لبخند زنان با فروشنده خداحافظی می‌کنی؛
دوستانت را در آغوش کشیده و لبخند می‌زنی؛
به خاطراتی که جلوی چشمانت نقش می‌بندد می‌خندی؛
در خواب شیرینی که می‌بینی گوشه‌ی چشمانت چین می‌افتد‌؛
و لبخند تو سهم تمام واقعیت‌‌ها و مجازی‌ها هست؛ الا من :)

#کتایون_آتاکیشی‌زاده

•••

موهایت را دوست دارم؛
دام لبخند‌های من است.
نبودنت از من، چهره‌ای به جا می‌گذارد غمگین و بی‌تفاوت؛
و حضورت از من، شادترین انسان روی زمین را می‌سازد‌.

#کتایون_آتاکیشی‌زاده

•••

حضورت، رایحه‌ی قهوه دارد.
اعتیاد آور و سرحال کننده؛
اضطراب و بی‌قراری را به جانم می‌‌ریزی؛
و هیچ کس نمی‌تواند مثل تو، مرا از خود بی‌خود کند..!

#کتایون_آتاکیشی‌زاده

•••

اگه باهم قهریم
اگه ازم ناراحتید
اگه حالتون خوب نیست
یا هر چیز دیگه‌ای
خواهش می‌کنم وقتی می‌خوام ببینمتون، همراهی کنید شده نیم ساعت کنارتون باشم.
من دوست ندارم آدم‌های عزیز زندگیم رو سر سوءتفاهم‌های چت کردنی از دست بدم.
من حس می‌کنم اگه ببینمتون می‌تونم با ی شاخه گل، خوراکی مورد علاقه، ی بغل صمیمی یا حتی لبخند، رابطمون رو بهتر کنم.
من باور دارم آدما اگه رو به روی هم باشن خیلی از حرف‌ها رو نمی‌زنن و خیلی از تصمیمات رو نمی‌گیرن.
پس اگه بینمون مشکلی هست، وقتی ازت می‌خوام هم دیگه رو ببینیم، بهم اعتماد کن!
#کتایون_آتاکیشی‌زاده

کتایون آتاکیشی‌زادهغریقایماضیادداشت‌های کوتاهدستنویس
از من چیزی جز نوشته‌ها باقی نخواهد ماند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید