ویرگول
ورودثبت نام
کیوان نادری
کیوان نادری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شروع فعالیت در ویرگول

سلام، من کیوانم :)

تقریبا 2-3 سال پیش بود که من برای اولین بار با ویرگول آشنا شدم و از همون موقع دوست داشتم که اینجا فعالیت کنم اما نمیدونستم راجع به چی حرف بزنم. همین ندونستن و سردرگمی باعث شد اهمال کاری کنم تا همین الان.

ولی امسال خواستم که دیگه اهمال کاری رو بذارم کنار و شروعش کنم پس اولین مطلبم رو بدون هیچ برنامه و تشریفات خاصی در مورد همین شروع کردن فعالیت مینویسم.

قراره راجع به چی صحبت کنیم؟

من حدود یکسال و نیمه که از گرافیک دیزاین شیفت کردم رو طراحی محصول پس طبیعتا راجع به طراحی محصول صحبت میکنم، اما من نمیام که چیزی به کسی یاد بدم (حداقل فعلا) بلکه میام اینجا چیزایی که یاد میگیرم رو باهاتون به اشتراک میذارم حالا شاید اینجا غیرمستقیم یه چیزی هم به کسی یاد دادم. جدیدا هم شروع کردم UX Writing رو یاد میگیرم پس ممکنه بیشتر نکات در این مورد باشه.

البته ممکنه چیزایی که اینجا میگم صرفا به طراحی محصول ربطی نداشته باشه، شاید من یه موضوع برام جذاب باشه و یه نکته ای که به دانش من اضافه کرده باشه رو بیام اینجا باهاتون به اشتراک بذارم. ممکنه بیام چیزی که از یه کتاب یاد گرفتم بگم، ویدیویی که دیدم، مقاله ‌ای که خوندم یا هرچیز دیگه ای که تونسته به من توی مسیرم کمک کنه.

اینم بدونین که من همیشه از گرفتن فیدبک و شنیدن نقد درست خوشحال میشم. پس منو نقد کنید (اما نقد درست نه فقط غر زدن)

خب مطلب اول همینقدر کوتاه بود. نمیدونم مطلب بعدی رو کی قراره بنویسم ولی میدونم که قراره این دفعه دانش و چیز جدیدی که یاد گرفتم رو به اشتراک بذارم.


طراحی محصولاهمال کاریشروع کردنux writingطراحی
طراح رابط و تجربه کاربری که اینجا از چیزایی که یاد میگیرم مینویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید