ویرگول
ورودثبت نام
parvin.kh
parvin.kh
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

تمرین هاله های نوری در خودشفابخشی

وبینار رایگان در ایوند
وبینار رایگان در ایوند

در پست قبلی به دوره جدیدی که در تلگرام پیدا کردم اشاره کرده بودم. امروز به جلسه پنجم رسیدم و حیفم اومد نیام بگم که از همون اول بعد از جلسه دوم، انجام تمرینات هاله‌های نوری چقدر سطح انرژی‌مو بالا برده و برای من که همیشه از انجام تمرینات ورزشی طفره می‌رفتم، حرکات چرخشی این تمرین از چشم تا مچ پا، چطور همه مفاصلم رو به تحرک میاره بدون اینکه فشاری بهم بیاد و اذیتم کنه!

این تمرینات رو 21 روز باید انجام بدیم تا درس جلسه هفتم برامون بارگزاری بشه.. از این مسیری که پله به پله داره منو به دنیای عمیق و قشنگی میبره خوشم میاد.

به تازگی دیدم قراره یه وبینار رایگان برای معرفی دوره خودشفابخشی هم برگزار کنند. من که انتخابم رو کردم و قدم توی این راه گذاشتم، شاید برای شما فرصت خوبی باشه که با فلسفه دوره خودشفابخشی آشنا بشید. لینک وبینارشون رو که ثبت‌نامش رایگانه براتون میزارم.

https://evnd.co/hjtkD

بعضی از سوالاتی که در این دوره قراره پاسخش رو دریافت کنم و در صفحه معرفی دوره نوشتند اینهاست:

? چرا حالم خوب نیست و چه می‌توانم بکنم؟

? چرا شادی‌هایم پایدار نیست و از هیچ چیز احساس رضایتمندی ندارم؟

? چرا زود عصبانی می‌شوم؟

? چرا در بدنم احساس سلامتی ندارم؟

? چرا دیگران حالم را خراب می‌کنند؟

? چرا همیشه احساس تنهایی دارم، چه کسی باید کمکم کند؟

در این دوره کاربردی به کمک شناخت قوانین ثابت هستی، ریشه اصلی ناخوشایندهای زندگی را در درون خود جستجو و پیدا خواهیم نمود و با در دست داشتن نسخه‌ای اصیل و ماندگار، شفابخش درون خود خواهیم شد. تمام شکایات ما در زندگی "واقعی" هستند اما "حقیقت" ماجرا در جاییست بسیار نزدیک...
در دوره خودشفابخشی به دنبال تعریف جامع‌تری از سلامتی هستیم که انسان را به عنوان یک "کل" و در پیوند با جهان هستی تعریف می‌کند.
در همین راستا، برخی از قوانین جهان و نقشی که در سلامتی و رفع مشکلات جسمی، روانی، خانوادگی، شغلی، اجتماعی و اقتصادی ما ایفا می‌کنند را بررسی می‌کنیم.
هر چه شناخت ما از انسان و جهان حقیقی‌تر باشد، مسیر زندگی را به سلامت‌تر طی خواهیم نمود چرا که باور داریم بیماری، زاییده "توهم" است و توهم یعنی باور غلط از زندگی، جهان و انسان.
ما در گروه فرهنگی آینه سلامت و با ارائه آموزش‌های خودشفابخشی تلاش می‌کنیم با افزایش سطح سلامتی خود و همراهان‌مان جامعه زیباتر و سالم‌تری بسازیم و آن را به نسل‌های آینده هدیه کنیم.

دوستان امیدوارم شما هم از این فرصت بهره‌مند بشید.

خودشفابخشیدوره خودشفابخشیپگاه برادرانتوسعه فردیسلامتی
در رویای دنیای بهتر بودم، بالاخره راهی شدم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید