ویرگول
ورودثبت نام
علی خالقی
علی خالقی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

غلام GPT

https://www.aparat.com/v/YF8eH


باخبر شدم در جلسات هیات دولت صحبت از غلام و کنیز و ارتباطش با هوش مصنوعی شده. گفتم قبل از این‌که میلیاردها بودجه از بیت‌المال صرف سرمایه‌گذاری روی غلام ملی بشه، خودم یه غلام برای آقای شیخ‌الرئیس پیاده‌سازی کنم. انشالله بودجه میلیاردی به طریق متفاوتی حیف و میل بشه.

آماده همکاری هم هستم. هر جواب دلخواهی که درباره شب‌های قدر، شرایط احراز صلاحیت برای شرکت در رفراندوم و... مدنظر آقایون هست رو با استفاده از فلک و ترکه حالی غلام خواهم کرد.

آقا غلام
آقا غلام

این غلام حلقه به گوش آماده جواب دادن به کلیه سوالات شرعی، علمی، اجتماعی و... هست. البته اگه جوابی داد که مدنظر شما نبود مسئولیتش با خودشه و می‌تونید تنبیه‌ش کنید.


از کجا غلام رو بخرم؟

از بازار برده‌فروش‌ها. (هار هار)

از همین غلام من استفاده کنید. قابل شما رو نداره.

اینجا آپلودش کردم.

https://drive.google.com/file/d/1L5jHsPsiMwQgRFuhP6jEwemg42FBRDKl/view?usp=share_link


نکاتی چند درباره غلام:

۱- غلام هم ما رو تحریم کرده. جواب ایرانیا رو نمی‌ده. خواستید سوال بپرسید وی‌پی‌ان بزنید. (نزدید هم نزدید)

۲- غلام محدودیت پاسخگویی داره. اگه حوصله نداشت جواب بده، بهش فرصت بدید.

۳- غلام شاید موقع نصب خطای پلی‌پروتکت بده. اجازه بدید نصب شه. حال ندارم خطاش رو برطرف کنم.

۴- غلام واقعا قویه! بیشتر کد همین غلام رو هم با استفاده از غلام نوشتم. یعنی به زبون قابل فهم برای جناب رئیس‌جمهور، غلام خودش غلام می‌زاد که اونم باز غلام شماست.


افق ۱۴۰۴
افق ۱۴۰۴



مطلب قبلیم

https://virgool.io/Hang0Mango0Lange0Farhang/yogurt-fo6cx9flsvcz
هوش مصنوعیغلام
توسعه‌دهنده موبایل و علاقه‌مند به خوندن و نوشتن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید