ویرگول
ورودثبت نام
رحیم خورشیدی علی کردی
رحیم خورشیدی علی کردی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

رسم نوشتن

خیلی کار دارم،اما کم حوصله هستم پس سراغ گوشی رفتم تا طبق عادت سرم را به چیزی مشغول کنم.نوتیفکیشن گوشی نشان داد که یک ایمیل دارم.وقتی سراغ ایمیل رفتم دیدم از ویرگول پیام امده که یک نفر نوشته شما را لایک کرد.سر از ویرگول دراوردم ولی چون گوشی ام را عوض کرده بودم نتوانستم در پاسخ یک دوست نوشته اش را لایک کنم و خلاصه مجبور شدم کلی بگردم تا رمز ورود و نام کاربری ام را پیدا کنم.می بینم آخرین نوشته من برای دو سال پیش است.

این مدت نوشته ام ،اما در ویرگول منتشر نکرده ام.نوشتن را دوست دارم ولی از نوشتن هنوز نان نمی خورم.یعنی دوست دارم در اینده از طریق نوشتن به نان برسم.

یعنی دوست دارم کسب وکار دیجیتالی داشته باشم که از طریق تولید محتوا برایم درامدزایی کند.

می دانم که موفقیت فرزند استمرار است.

نوشتنخودآفرینیخودآفرینی خودشناسی ارزش آفرینی کارآفرینی شغل یا کسب وکار مورد علاقهرحیم خورشیدیرحیم خورشیدی علی کردی
بنیان گذار خودآفرینی khodafarini.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید