ویرگول
ورودثبت نام
Khvtiri
Khvtiri
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

احساسات خفه شده | به قلم محمد خطیری

این نوشته بعد از گوش دادن به موسیقی Marilyn Manson - If I Was Your Vampire نوشته شده است و تصویری که مشاهده می فرمایید با استفاده از هوش مصنوعی Copilet ساخته شده است .


تصویری تار و مبهم از تاریخچه زندگی ام را هر لحظه نظاره می کنم

به دور خود می چرخم و دست هایم را باز می کنم

بارش خون را که مرا مثل موش آب کشیده کرده است را احساس می کنم

صدای گرگ های وحشی جنگلی تاریک ، که به دنبال گوشت تنم هستند

خاطراتی که ذهن مرا آزار می دهند

اگر آزادش نکنم گرگ ها مرا خواهند درید

دگر راهی ندارم

باید افکارم را خفه کنم

خشمی که تمام وجودم را فرا گرفته

خونتان را خواهم نوشید

من با گرگ نخواهم رقصید

پوست تنشان را خواهم پوشید

من سکوت شکسته شده ام

من اشک خشک شده ام

من بعد از بغض شکسته شده ام

خاطرات تیره زندگی ام که وجودم را می خورند

خنده های دروغین

خنجر هایی که از پشت فرو می برند بر بدنم

گویا احساس می کنند که احساس نمی کنم

چشم هایتان را از حدقه در می آورم

من آنم که می اندیشی نیستم


این متن بصورت فی البداهه به قلم محمد خطیری نوشته شده است .
نوشته کوتاهرمان کوتاهاحساسات خفه شده
ی آدم عادی توی ی دنیای غیر عادی !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید