ویرگول
ورودثبت نام
kosar sadat
kosar sadat
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شناگر

تصمیم گرفتم الان در مورد شنا بگم.
سید محسن گفت الان همه آنلاینن اگه چیزی میخوای بگی بگو.
خب شروع میکنم!!!
اسم من کوثر سادات هست.
من شناگر هستم. یعنی من از 6 سالگی به شنا رفتم تا الان یعنی 4 سال. من خیلی خیلی از معلم شنام تشکر میکنم یعنی ساناز جون.
واقعا خیلی معلم مهربونی هستن.

اینم یک عکس از شنا
اینم یک عکس از شنا

من توی استخر سعد آباد هستم.
وسایل شنا یعنی فین پا *کفی دست *عینک شنا *کلاه سر و از همه مهمتر مایو هست.
داداشم هم واترپلو میره که میگه ورزش سختیه و همینطور خشن. { البته راست میگه.}
تا الان هم 2 یا 3 لیگ رفتم.
ولی بابام و عموم خیلی به ورزش شنا علاقه دارن.
من اصالتا کاشمری هستم و در مشهد به دنیا اومدم و همیشه دوست دارم کاشمر باشم چون همیشه خونه مادربزرگ پدری ام خیلی شلوغه پر از نوه و عمو و عمه و..

الان داداشم لب تاب رو میخواد و دیگه نمیتونم ادامه بدم.

((شب خوش و خدانگهدار))


شناساناز جونسید محسن
خیلی شنا رو دوست دارم. دوست دارم توی آینده ام قهرمان بشم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید