ویرگول
ورودثبت نام
پارساراد
پارساراد
خواندن ۶ دقیقه·۱ سال پیش

آیا شات گانی دارد فرهنگ مردم ایران را تیر بار می کند؟

نکته: اگر غلط املایی در پست مشاهده کردید من را با خبر کنید.


ایا شات گانی دارد فرهنگ مردم ایران را تیر بار می کند؟ بعید است! زیرا اسلحه ای همچون مسلسل MG3 دارد تک تک فرهنگ مردمانمان را نسل کشی می کند!

من همیشه می خواهم از سیاست و اخبار دور باشم و وقت خودم را با خواندن اشعار و داستان ها بگذرانم ولی نمی شود که نمی شود!

حال بگذارید به شما بگویم که چرا این مسلسل MG3 در حال شلیک است.

به عکس های زیر توجه کنید!

بعضی پانترکیست ها نیز آشکارا از خلیج عربی حمایت می کردند! در حالیکه تبریز (کلانشهر اذربایجان شرقی) شهری صنعتی است (دومین شهر مدرن و صنعتی ایران پس از تهران) و نیازمند نفتی است که از خلیج فارس بدست می آید، پس از تغییر نام خلیج فارس به خلیج عربی، امارات و عربستان سعودی احساس مالکیت صدرصد در این خلیج را نیز می کنند و اقتصاد تبریز و  کل ایران به کل نابود می شود!
بعضی پانترکیست ها نیز آشکارا از خلیج عربی حمایت می کردند! در حالیکه تبریز (کلانشهر اذربایجان شرقی) شهری صنعتی است (دومین شهر مدرن و صنعتی ایران پس از تهران) و نیازمند نفتی است که از خلیج فارس بدست می آید، پس از تغییر نام خلیج فارس به خلیج عربی، امارات و عربستان سعودی احساس مالکیت صدرصد در این خلیج را نیز می کنند و اقتصاد تبریز و کل ایران به کل نابود می شود!



چند وقتی است که هرگاه وارد شبکه های اجتماعی می شوم، با تبلیغات گسترده به منظور ترویج فرهنگ کشور های همچون عربستان و امارات متحده عربی هستم. قبیل از دین، زبان و جاهای دیدنی آنها.

تبریک بازیگران فوتبال تیم های اروپایی به اعیاد کشور های عربی، قرار دادن نام خلیج عربی به صورت کوچک زیر خلیج فارس در گوگل مپ، تبلیغ بیش از حد اسلام (مذهب اهل سنت)، رشوه های هنگفت امارات به فیفا برای برگزاری جام جهانی در دبی و غیره.

ولی اکنون از آنها نیز از این نیز فراتر رفته ادعا بر مالکیت سه جزیره کلیدی تنب کوچک، تنب بزرگ، ابوموسی را دارند! اگر تاریخ را بخوانید از زمان هخامنشیان تا زمان پهلوی، اکثر جزایر خلیج فارس متعلق به ایران بوده و جز ایالت (استان) های ایران بوده است. ولی پول آنها از تاریخ اهمیت بیشتری دارد! با پول می شود هر کاری کرد!

سعودی ها و امارات راحت می توانند با هشتک #زن_زندگی_آزادی پشت حملات تجزیه طلبانه و جعل تاریخ، پنهان شوند و خود را دوست ایران بنامند.

حال این همه از عربستان سعودی گفتم که چه؟

ایران اینترنشنال یا سعودی اینترنشنال؟ مسئله این است!

طبق گفته ویکی پدیا ایران اینترنشنال از سال ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۶ سال پیش) فعالیت خود را آغاز کرده است. شبکه به ظاهر ایرانی،اما سعودی! به تصویر زیر توجه کنید!

اول با خود گمان کردم که ویکی پدیا است دیگر! منبع محکمی برای مطالب خود ندارد، اما پس از کمی تحقیق و گشت و گذار در اینترنت متوجه شدم که بله! این شبکه توسط عربستان سعودی تامین مالی می شود!
اول با خود گمان کردم که ویکی پدیا است دیگر! منبع محکمی برای مطالب خود ندارد، اما پس از کمی تحقیق و گشت و گذار در اینترنت متوجه شدم که بله! این شبکه توسط عربستان سعودی تامین مالی می شود!


اول با خود گمان کردم که ویکی پدیا است دیگر! منبع محکمی برای مطالب خود ندارد، اما پس از کمی تحقیق و گشت و گذار در اینترنت متوجه شدم که بله! این شبکه توسط عربستان سعودی تامین مالی می شود! (می توانید با کمی سرچ، صفحه ویکی پدیا، در مورد ایران اینترنشنال را پیدا کنید.)

عجیب هم نیست شبکه ای 24 ساعته نیازمند پول هنگفتی است که هر کسی این پول را ندارد جز عربستان! این شبکه تبدیل به منبع درجه 1 مردم برای اخبار شده است، که حتی بیشتر از صدا و سیما اخبار را سانسور و دستکاری می کند!

کانال یوتیوب این شبکه هر 30 دقیقه یک بار، ویدیوی جدیدی منتشر می کند، که یکی از آنها که چند وقت پیش دیدم با عنوان، اگر اشتباه نکم : "مقایسه قدرت نظامی ایران و اسرائیل". در طول ویدئو چندین بار از نام ایران استفاده کردند، نصف ویدیو که گذشت، به قول بعضی ها رکب خوردند و از نام جمهوری اسلامی استفاده کردند. در حال معرفی یک نوع موشک ایران بود، که پس از اتمام معرفی گفت:" این همان سیستمی است که جمهوری اسلامی هواپیمای اوکراینی را مورد هدف قرار داد! ". ویدیویی کاملا بی طرفانه و قابل اطمینان!

شبکه ای که پشت نقاب سعودی پنهان شده است، یک زمانی از استقلال و تجزیه سیستان و بلوچستان از ایران سخن می گفت که به جایی نکشید و پس از آن سراغ آذربایجان شرقی و غربی، خوزستان نیز رفت.پس از حمله تروریستی به رژه نظامی اهواز سال 1397 این شبکه با این گروه مصاحبه داشتند. ولی اکنون کردستان هدف آن ها قرار دارد! حتی با گروهک مجاهدین خلق نیز گفت و گو هایی داشتند. که توسط مردم مورد انتقاد گرفت. اما گفتم پروژه جدید آنها کردستان است! ایران اینترنشان (سعودی نشنال) سعی می کند کردان غیور ایران،عراق و ترکیه و سوریه را به جان مردمان باشرف آذربایجان غربی و شرقی بیاندازد و بین آنها دشمنی و تفرقه ایجاد کند. این وسط عربستان سعودی با منابع وسیع نفت خلیج فارس و جزایر ایران تنها میشود و ایران نیز مشغول جنگ داخلی می شود و سعودی ها شکم خود را سیر کنند!

این میزان عادی سازی تجزیه ایران در نقاب فدرالیسم و خودمختاری برای بنده عجیب می باشد با نام آزادی و گول زدن مردم مظلوم ایران هزاران جنایت در این خاک مرتکب می شود و همه را به نام جمهوری اسلامی می زدند.

بنده منکر ظلم هایی که این حکومت به مردم کرده است نیستم. ولی پس کشته کشدن مهسا امینی اتفاقات مختلفی رخ داد.

دو ماه اول اعتراضات می شود گفت هدفمند بود، ولی پس از آن به حاشیه کشیده شد. تمسخر شعار مرد، میهن، آبادی توسط فمنیست ها، بیشتر شدن درگیری بین مردان و زنان (مثالش شهید شدن چندین مرزبان که تمام آنها جوان بودند، ولی به قول معروف کک هیچکس نگزید، بعضی چیز های دیگر نیز باعث بروز اختلافاتی بین مردان و زنان ایران شد)، حمایت سازمان های تروریستی و تجزیه طلبان از این شعار که گویی ظلم هایی که به اقوام نموده اند را فراموش کرده ایم، مورد تمسخر قرار گرفتن فرهنگمان : "برای مثال در اگر اشتباه نکنم در ایران اینترنشنال ویدئویی از چاکرا و اینجور چیز بود و در کنارش قرآن سوزی! گویی که اسلام و فرهنگ ایران خرافه است، و چاکرا مخصوص ایرانیان!"، مورد تمسخر قرار گرفتن بعضی آدم ها : "برای مثال قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی هایش می گوید : همان دختر کم حجاب دختر من است!". بنده می ترسم پس از این نوشته لقب عرزشی و ساندیس خور را بر من بزنند ولی بنده نه اعتراضات مردم را سرکوب کردم و نه قاسم سلیمانی را مسخره نمودم، سعی کردم اعتدال را رعایت کنم.

متاسفانه در کنار آل سعود، کشور همسایه جمهوری آذربایجان نیز اقداماتی علیه ایران انجام می دهد.

با پروپاگاندا و رسانه (برای مثال جمهوری آذربایجان در تلوزیون خود تمام استان ها شمال شرقی ایران + تهران را جزئی از جمهوری خود دانسته است!)، جمهوری آذربایجان سعی دارد که مردمان ترک و آذری اصیل ایران در نواحی شمال شرقی ایران نظیر اذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و غیره را ضد ایران کند، در حالی که تا زمان قبل از عهدنامه ننگین گلستان آذربایجان، ارمنستان،گرجستان و قفقاز جزئی از خاک ایران بوده است.ما همگی فارق از زبان و لهجه، ایرانی هستیم با هر رنگ، لباس و پوشش، تمام اقوام در کنار هم برای ایران!

این رسانه ایران اینترنشنال که بالا درباره آن صحبت کردم، بسیار با گروهک های تجزیه طلب آذربایجان [البته در گذشته] صحبت و گفت و گو داشته، که به جایی نرسیده، است. آنان اکنون مشغول هدف خود، کردستان هستند، تا عربستان سعودی بتواند اختلافاتی میان کردها، عراقی ها، ترکان و ایرانیان ایجاد کند.

بنده با افکارات نژاد پرستانه پانتورکیسم، پانعربیسم،پانفارسی و غیره. مخالف هستم و متعقد به همزیستی تمام اقوام عزیز ایرانیان در کنار هم هستم!

برای ایران!

بنده از سیاست و اخبار بیزار هستم و این پست صرفا جهت نگرانی برای تمام مردم ایران بوده است!

مسلم پارساراد

زن زندگی آزادیایرانفرهنگفلسفهسیاست
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید