ویرگول
ورودثبت نام
Artemis
Artemis
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دستنوشته

وضعیت الان بد دردیه .... هم بخاطر مسایل دورمون خیلی از کار ها تعلیق شدن

هم آينده معلوم نیست

و طنابی هم نیست که بهش چنگی زد.....

و وضعیت روانی هممون هم عادی نیست .

پس الان راهکار چیه ؟. منم نمیدونم

از ۹ بهمن ترم بعد شروع میشه و کمتر از یه ماهی رو جلوم دارم

بی کاری بددردیه. ادم بیکاری نیستم. خیلی هم کار میکنم

ولی تو اینقد کار های مختلف کردم و همشون رو تا یه جایی بردم جلو

ولی نصفه ول شدن


خب پس من جی کار کردم؟

یه دوست عزیزی یه دفترچه بهم داد

بلاخاره منم برنامه روزانه دار شدم

البته اسما دفترچه برنامه روزانس. توش همچی هست.

هر فکر و ایده ای که میاد.

فکر های بد و خوب .....

و سعی میکنم اون فکرهایی که براشون باید یه کاری بکنم رو لیست کنم

و دونه دونه که نه ولی ۳ تا ۳ تا انجام بدم.

یعنی تو زندگیم فقط رو ۳ تا کار تمرکز داشته باشم

اینجوری مغزم راحت تر میتونه عمل کنه


تو این موقعیت که حالتون خوب نیست یه دفترچه برای همچی نوشتن داشتع باشید.


راستی

تو دوره مهمی از تاریخیم. از بیرون از خونتون هم بنویسید :)

روزمرهروزمره نویسی
۱۹ ساله از تهران ام :) دانشجوی مواد متالورژی. عاشق کامپیوتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید