ویرگول
ورودثبت نام
Artemis
Artemis
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روزمره ی درد و دل گونه. ۱۱دی۴۰۰

راستش جدیدا دوست دارم از این جایی که هستم فاصله بگیرم

از چیزی که هستم......

دلم یک پیشروفت و مرحله ی جدیدی میخواد.

من در روزمرگی گیر کردم و شب هایی که پر از هدف است و صبح هایی که لش رو کاناپه....

شرایط بدی ندارم راستش که گله مند باشم .

ولی دوست دارم در قسمت دیگری از جامعه زندگی کنم.

جاهای جدید. /آدم های جدید/تفریح ها جدید


من در مسیرش هستم....

راستش یک برنامه ی. یک ماهه که تا ۹بهمن(شروع ترم) قرار است که سعی کنم خودم را بهتر کنم...

به قولی باید ظرفی باشد که غذا توش ریخت

باید خودم رو اون آدم لایق موقعیت بکنم

تا موقعیت پیش میاد

شاید فکر کنید دیونه ام (خودمم یکم فکر میکنم)

ولی من منتظرم. شما هم باشید.....

روزمرهروزمره نویسیدرد ودل
۱۹ ساله از تهران ام :) دانشجوی مواد متالورژی. عاشق کامپیوتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید