ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

فعالیت کاربر در طول زمان

این نمودار فعالیت کاربران الک طی سی روز گذشته است که از پنل analytics گوگل برداشته ام.

این پنل را به فایربیس وصل کرده ایم و تحلیل های جالبی در اختیار ما می گذارد.

این نمودار برای من یک معنی بیشتر ندارد و آن هم تلاش است.

تحلیل های تکنیکال و کار با اعداد و ارقام را به عهده ی بچه های مارکتینگ می گذارم. آنها خیلی خوب از پس این کار بر می آیند. بیزینس دولوپرها می دانند که عدد چه معنی ای می دهد اما برای من، این نمودار یعنی تلاش های این تیم در جهت درستی قرار دارد. خداوند را شاکرم که به من نیرویی اهدا کرده است که می توانم آنچه در ذهنم می گذرد را با زبانم بیان کنم. خداوند را شاکرم که دوستانی دارم که منظور من را می دانند. این نمودار یعنی تعامل ما در این تیم افزایش یافته است. منظور هم را بهتر می فهمیم و بیشتر تلاش می کنیم و هم هدف هستیم. امیدوارم خواست ما با خواست خداوند یکی باشد.

در هدایت و راهبری یک تیم هیچ چیزی به اندازه ی هم هدف و هم انگیزه بودن مهم نیست. وقتی با افراد باهوشی مثل تیم الک کار می کنید نیازی نیست مدام کارها را گوشزد کنید. کافی است به تیم اجازه دهید در بستر رودخانه شنا کنند. گاهی به این سو و آنسو می رویم اما همگی در بستر رودخانه هستیم و به همان مسیر می رویم. این یعنی رهبری.


دوستدار شما

درفشی

تیمالکتلاشرهبریپیشرفت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید