ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

خوبه که هستی... ¡♡


ɴʀsᴏᴘ
ɴʀsᴏᴘ


خوبه که هستی،
خوبه که باهام حرف میزنی،
لحظه هام با تو زیبا میگذره،
من احساسات پاکو از قلبم در آوردمو ریختم پای کاغذ تا بهت هدیه بدمشون،
برای قدر دانی از بودنت،
از بودنت....
از بودنت.....
خوبه که هستی،
خوبه که نرفتی و من حرّاف زر زنِ کصخل رو به رفتن ترجیح دادی،
بودن مثل خیلی از بودنها پوشالی نیست، بودن تو می ارزه به صدتا رفتنها....
تو اگه خدای نکرده روزی ترکم کنی؛ ممکنه صدی به نود من زندگیو ترک کنم...
ممکنه احساسات پاک گرم از قلبم بریزن بیرون و خشک بشنو بمیرن و جاشونو بی حس و سردی بگیره،
ممکنه نفسام پشت پنجرهٔ انتظار چشم به راه بمانند و هرگز با تموم وجودِ از عشق، کشیده نشن ویه نخ دو نخشون قاطی باشه؛
آره ممکنه چراغ سبز زندگیم، یهو قرمز بشه و همه تصادف کنن؛
قلبم با مغزم،
بدم با خوبم....
خودم با خودم...
و کلا ترافیکی طویل از سردرگمی ایجاد بشه و هیچوقت خلوت نشه.... ¡
برای همینه... خوبه که هستی،
نمیزاری رنگیه رویاهام مشکی‌شن
بخرم خاطره های خوشو قسطی‌من
خوبه که هستی و
با خنده، هات شعرام میشن حسی‌تر
می بره بازی قلبو عقلو عشق‌بیشک
خوبه که هستی...
خوبه که هستی...
تو را بیشتر از بودنم، دوست دارم.
شاید من احمقانه‌ترین حرفها را بزنم و احمقانه‌ترین اشعار رو بسرایم اما حقیقت عشق هیچوقت احمقانه نیست...؛
احساسات من،
و این جمله‌ای که با وجود بارها و مکرّرها گفتن هیچوقت نه تکرار میشه نه تکراری:
تو را دوست دارم، مرسی که هستی💗✨🪐

#ایهام

چنل تلگرام: @ᴀʟғx



https://t.me/+tKvJjmLny0ozZDlk ✨✔️

خوبهعاشقونهویرگولعشقباهم بودن
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید