خب
دیگه وقت رفتنه
دو ماه با اداهای ویرگول سر کردیم
وقتشه دیگه ویرگول خودشو اصلاح کنه نه من !
این چهارمین پستی بود ک حذفش کرد
ظاهرا حرف زدن راجب بدیهی ترین ارزش ها مثل وط.ن و ش.هدا اینجا جرمه 😏
توی پلتفرم قانونی مملکت !
بنظرم این ویرگول هست ک قوانین رو رعایت نمی کنه نه من
انگار ن انگار همین ویرگول ۴،۵ ماه پیش صفحه اختصاص داده بود ک یه عده توش غیرقانونی ترین پست ها رو منتشر کنن
الان پست ما راجب ش.هید شد غیرقانونی
فکر کنم دیگه واسه همه روشن شده کدوم جریان پشت ویرگول نشسته ..
همون جریانی که از دو سال پیش داره دهن ما رو سرویس میکنه
با این کارا فقط نفرت و انگیزه منو بیشتر میکنید :)))
فعلا خدانگهدار تا اطلاع ثانوی
موندن بیشتر از این توی ویرگول توهین به شعور خودمه !
