ویرگول
ورودثبت نام
Pariya
Pariya
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

گاهی وقتا...

گاهی وقتا زندگی اونقدر سخت میشه که ارزو میکنم کاش چیز دیگری به غیر از انسان بودم اگر سنگ بودم باد بودم درخت بودم ابر بودم هیچ وقت این سختی هارو این روزای بد زندگیو نمیدیدم اما حتما اتفاق خوبی قراره بیوفته که تبدیل به انسان شدم اما تا اینجای زندگی چیز خوبی ندیده ام شایداینده روزای بهتری منتظرم باشند شایدم اینده ای وجود نداشته باشد
اما با این همه سختی های زندگی تا به حال به مرگ فکر نکرده ام شاید چون تصوری از مرگ ندارم اما الان به جایی رسیدم که نیاز به ارامش دارم نیاز به همدلی دارم اما متاسفانه کسی را ندارم که برای تمام حرف هایم وقت داشته باشد وکمی از وقتش را برایم بزارد شاید اگر موجودی دیگر بودم انقد حس تنهایی نمیکردم اما انسان بودن خیلی سخت است.البته انسان خوب بودن سخت تر است در دنیایی که خوب با بدی برابری نمیکند

هیچی دائمی نیست :-)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید