ویرگول
ورودثبت نام
ساکن کهکشان راه شیری
ساکن کهکشان راه شیری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سی و شش روز مانده به عید غدیر

دوست داشتی زمان آقا امیرالمومنین علی (ع) بودی و کنارشون بودی،باهاشون حرف میزدی و چهره گرم و با محبت امام را میدیدی؟

همه ما مسلمونا عاشق آقاییم دوستشون داریم و حتما در آن دنیای حقیقی در آن میعادگاه حضرت میبینیم ، ولی یه سوال حالا ما آقا رو ببینیم به نظرتون چه سوالی میکنن از ما؟

شاید آقا امیرالمومنین علی (ع) از ما بپرسن که برای فرزند من ، برای مهدی من چه کار کردی؟ محبت من در سینه ات هست اما ندیدی مهدی من نیاز به کمک داره ؟ مهدی من منتظر همه شما مسلمین بود که لبیک بگید ، بگید که آماده اید ، بگید که منتظرید ، بگید که مشتاق آمادنش هستید که زندگی شما رنگ الهی بگیره .زندگی کنید از روی شوق نه از روی ترس و دلهره ، زندگی کنید با عشق نه از استرس.

آقا خیلی انتظار از ما دارنا ، دوستان خبرایی در راه هست . تا عید غدیر فاصله ای نمانده بیایید تا اون موقع بیشتر خودمون اصلاح کنیم.

خواهران و برادران الان همین الان بیایید دو درس از پدر یاد بگیریم.

مردى از امام على عليه السلام سئوال كرد: محبوب ترين اعمال پيش خدا كدام است؟ امـام عليه السلام فرمود: انتـظار فـرج. [بحارالأنوار، ج52، ص 122 .]
اميرمؤمنان عليه السلام فرمود: در شگفتم از كسى كه گمشده خود را مى جويد، در حالى كه «خود» را گـم كرده و در پى يـافتن آن نيست!

منابع حدیث از سایت www.hadithlib.com

عید غدیرامام علی علیه السلامامام زمانانتظارفرج
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید