ویرگول
ورودثبت نام
لیلافرزادمهرm_15996912
لیلافرزادمهرm_15996912
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روزنگار22اردیبهشت1401


در حال انجام کارهای روزانه در شرکت هستم . همکارم مشغول شنیدن سخنرانی انگیزشی است. قسمتی از حرفهایش را می شنوم که در مورد نفرت وکینه می گوید .

بقیه حرفها شنیده نمی شوند اما چیزی به ذهنم می رسد با توجه به اینکه همیشه در مورد تصویر وتصویر سازی می خوانم ویاد گرفتم حالا درک کردم  که چرا کینه انرژی منفی دارد وچرا انتقام کشیدن از کسی مانع خوشبختی وحال خوب من می شود.

همانطور که می دانید ما همیشه در حال تصویر سازی هستیم وهر کاری که انجام می دهیم، در ابتدا تصویری از آن در ذهنمان روشن می شود تا کار انجام شود. بنابراین وقتی که من لیلا فرزادمهر برای شخصی آرزوی افتادن یا تصادف یا درد وبیماری و... می کنم شدت ونوع آنرا اول در خودم وبرای  خودم تجسم می کنم بعد می گویم برای فلانی .

با توجه به اینکه کائنات حال را می نگرند نه قال را با همان فرکانس قوی که برای کسی آرزو کردم به سمت خودم خواسته ام را سرازیر می کند.

با این دیدگاه یاد گرفتم که برای همه آرزوی سعادت کنم حتی زمانی که مرا ناراحت کردند.

حال خوب ارزانی همه شما

ارائه شده در وبسایت ویرگول

https://leilafarzadmehr.ir/روزنگار22اردیبهشت1401/

روزنگارحال خوب
لیلا فرزادمهر هستم فوق لیسانس بازرگانی بین الملل‌.کارمند حسابداری.با نوشتن دنیای اطرافم رو رنگ می کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید