ویرگول
ورودثبت نام
Mohmad
Mohmad
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

گرفتار عشقم راهنمایی کنید


اعتراف نیست فقط میخوام راهنماییم کنین

چند وقت پیش یکی از اقوام زن داداشم اومد خواستگاریم.قبل اینکه بیان خواستگاری زن داداشم همه چیو در موردش بهم گف و عکسشم بهم نشون داد.منم گفتم مشکلی نیس و بیان خواستگاری.اومدن خواستگاری و هم اونا پسندیدن و هم ما. دو هفته بعد خواستگاری نمیدونم چه اتفاقی افتاد که خونواده پسره زنگ زدن و گفتن که منصرف شدن.من از همون موقع که پسره رو دیدم ناخوداگاه عاشقش شدم?و هنوزم دارم بهش فکر میکنم.الان پسر داییم خواستگارمه.هم پسر داییم از هر لحاظ عاالیه و هم اون پسره از هر لحاظی عاالی بود.خونوادم خیلی راضین که من به پسر داییم جواب بدم ولی من هنوز دلم پیش همون پسرس.اکانت و شمارشو دارم ولی میترسم بهش پیام بدم و ازش بپرسم چه اتفاقی افتاد که منصرف شد.میترسم بهش پیام بدم و اون به خواهر یا مادرش بگه و خونوادم خبردار شن??‍♀️?تو رو خدا راهنماییم کنین تو دوراهی ام که به اون پیام بدم یا کلا فراموشش کنم و با پسر داییم ازدواج کنم??

پسر داییمخواستگاریعشقدردودل
مینویسم تا بدونم هنوزم زندم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید