ویرگول
ورودثبت نام
shifting with kayla?
shifting with kayla?
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روتین شیفتینگ?

سلام سلام به شیفترای منن^^

من بعد چند وقت اومدم با پست جدیید!!



خب داستان چیه؟

اومدم بهتون یه روتین عالی برای شیفت مع فی کنممم که سه روزه و روز سوم هم شیفت میکنید??

لایک فالو نظرات یادتون نره♡

روز اول روتین
روز اول روتین

روز اول روتین پنج دیقه بعد اینکه بلند شدید

و پنج دیقه قبل اینکه بخوابید باید کلمات مثبت

بگید مثال: من شیفت میشم،من به هرچی بخوام میرسم، من میتونم شیفت شم

و ظهر یا عصری برای خودتون خاطره بسازین

و فکر کنید شما شیفت کردید و خاطره های اونجارو میخواین مرور کنید

اینم از روز اول


روز دوم
روز دوم

روز دوم کار های روز گذشته رو انجام میدید

به علاوه سه کار جدید

اول: مدیتیشن میکنید(مدت ۱٠ تا ۲٠ دقیقه)

دوم: تصور میکنید اونجایید

مثال: چشاتونو میبندید و به چیزای که اونجا هست انگا داری دست میزنید یا هوای اونجارو نفس میکشید

سوم: اسکریپتتونو مرور میکنید

بریم روز سوممم•-•

روز سوم
روز سوم

کار دو روز گذشته رو انجام میدید

به علاوه سه کار جدید✨

اول: متود برای شیفت انتخاب میکنید^^

دوم: اب زیاد میخورید(حداقل هشت لیوان در روز)

سوم: شب که شد اصل کاری رو انجام میدیم یعنی (شیییفت?)



بچه ها چندتا نکته بگم اول اینکه اگه دیدین بار اول نشدین بار دوم نشدین ناامید نشین و به روتین پایبند باشین لطفاا اینجوری نباشه که یه بار روتین انجام بدین دوبار ندین دوباره یبار انجام بدین لطفا ناامید نشین و صبر کنید❤^-^



امیدوارم خوشتون اومده باشه سوالی داشتین حتما بپرسین جواب میدمم و

لایک/کامنت/فالو/?

یادتون نره♡♡

روتینشیفت
اینجا بهت کمک میکنم زودتر شیفت بشی^-^
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید