ویرگول
ورودثبت نام
شایان
شایان
خواندن ۲ دقیقه·۱۱ روز پیش

فصل6 اغاز کلاس 10

خب با نام ویاد پروردگار کلاس 10 را آغاز میکنیم.

خب بنده امسال به کلاس دهم رسیدم و میخوام از ویژگی های کلاس های 10و11و12 صحبت کنم...

بنده امسال رشته تاسیسات را برداشتم/=

درسته!!!

به شما گفته بودم تو فصل های قبلی که میخوام برم رشته کامپیوتر ولی خب ... دیگه نشد که بشه)=

البته الان این رشته ایی که رفتم هم خیلی خیلی اسون راحت هست البته بگم که کاردانشی هستم)=

(هه تو که میخواستی بری کامپیوتر تو هنرستان بهشتی چیشد که نرفتی(=

(میشه 2 دقیقه زبون به دهن بگیری تا من بگم چیشد که اینطوری شد)=

(باشه خب تعریف کن منتظرم)(=

خب بچه ها همونجور که اقای خبر چین امدن وسط و همه حرف های نگفته مارا ریختن تو سینی و تحویل شما دادن مجبوریم همه حرف های نگفته را بزنیم....

اول از همه اینجوری شد که رفتم کارنامه را گرفتم و گفتن شدی 16 من مثل مرد عنکبوتی پریدم بالا ..

(خب 16 اخه نمره خوبی هست)=

(از نظر من برای من خوبه(=

خب داشتم میگفتم بعد از اینکه کارنامه را گرفتم رفتم برای ثبت نام هنرستان بهشتی رشته کامپیوتر....

وقتی که رسیدم اونجا رفتم که با مشاور صحبت کنم که متاسفانه مشاور گفت ما نمره ای زیر 17 قبول نداریم)=

بعد رفتم هنرستان دکتر قندی اونجا که رسیدم رفتم پیش مشاور برای ثبت نام....

مشاور از اخلاقم رفتارم از همه چی ازم پرسید و گفت خوشبختم که میتونم تورو تو این هنرستان به عنوان اولین دانش اموز منظبط و عالی ببینم و این شد که اونجا ثبت نام کردم....

(خب نگفتی حالا چرا نرفتی رشته کامپیوتر؟؟)

خب بچه ها متاسفانه چون تو برگه کارنامه ام نوشته بود رشته های هنری مثل گیتار سفال گری ووو..

برای همین تصمیم گرفتم برم رشته تاسیسات چرا؟ چون به رشته های هنری علاقه خاصی نداشتم این شد که نظرم کلا عوض شد(=

حالا متوجه شدین که چرا رشته ام عوض شد؟ اگر متوجه شدین که خداراشکر!...

خب بریم یکم از کارایی که تو هنرستان انجام میدیم تعریف کنیم....

اول از هرچیز بنده رفتم پیش معاون ها و به کارای اداریشون میرسم ..

کارهایی مثل نوشتن تسویه حساب های دانش اموزان و انبار داری وووووو...

ولی الان تنها کاری که دارم انجام میدم نوشتن فاکتور ابزار ها و وسایلی که دانش اموزا از دفتر فنی میبرن البته بگم که کار اسونی نیست چرا؟چون که اگر یک وسیله ای را جابه جا بزنی و یا ابزاری رو جابه جا بدی یا بیشتر از حد مجاز بشی بد بختی(=

خب حالا از بحث ابزار بیایم بیرون بریم سر رشته تاسیسات خیلیا الان با خودشون دارن میگن رشته تاسیسات حمالی هست فلان هست میخوام بگم سخت در اشتباهید تنها رشته ای که در امد زیادی داره رشته تاسیسات هست

رشته تاسیسات شامل تعمیر اب گرم کن _تعمیر پکیج_تعمیر کولر ابی_تعمیر کولر گازی وووو......

همه ی این تعمیرات هرکدومشون 1میلیون شاید بیشتر یا شاید کمتر هزینه تعمیرشون هست برای همین میگن رشته تاسیسات پولدارت میکنه

کلاس ۱۰هنرستانتاسیساتهنرجوداستان
هر هفته داستان زندگی من از کلاس نهم تا12 منتشر میشود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید