ویرگول
ورودثبت نام
Hananeh
Hananeh
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

بهترین بابای دنیا❤

سلام

مدتی بود که بیش از حد احساس تنهایی میکردم یکی از دوستانم پیشنهاد داد تا بیشتر با امام زمان رفیق شوم... اولش این حرف برایم گنگ بود

خب مگر میشود با امام هم رفیق شد و او بهم گفت که امام زمان بابای حقیقی همه ماست و مطمئنا حواسش بهمون هست و صدامون رو میشنوه..

و فقط کافیه هر روز یه مدت زمان هر چند کوتاه باهاش حرف بزنیم.. مثل یه پدر و دختر.. نیازی نیست که چیز های عجیبی بگیم از هر چیزی که دوست داریم حتی میتونیم اتفاقات مدرسه رو تعریف کنیم یا درمورد کتاب جدیدی که خوندیم یا حتی چیز های مورد علاقه مون...

تا امروز همچین رابطه دلنشینی رو تجربه نکرده بودم و باید بگم من چند روزیه که یه بابای جدید پیدا کردم که مدت ها بود گمش کرده بودم..

بعضی وقت ها تو دلم باهاش حرف میزنم و گاهی وقت حرف هام رو براش مینویسم و حتی گاهی هم براش پیام میفرستم...

واقعا حس میکنم حضورشون رو و این خیلی بهم ارامش میده...

بهتون پیشنهاد میکنم اگه مثل من احساس میکنید بیش از حد تنها هستید و ادمها حرف هاتون رو نمیفهمند این رابطه دوست داشتنی رو تجربه کنید...

بهترین بابای دنیا
بهترین بابای دنیا


اینو خیلی اتفاقی در یکی از  کانال هایی که عضو بودم دیدم و واقعا اشکم رو دراورد:))
اینو خیلی اتفاقی در یکی از کانال هایی که عضو بودم دیدم و واقعا اشکم رو دراورد:))


یادش بخیر شلمچه  به نظرم بعد از حرم امام رضا بهترین نقطه ایرانه...
یادش بخیر شلمچه به نظرم بعد از حرم امام رضا بهترین نقطه ایرانه...


ممنونم بابت وقتی که گذاشتید

یا علی

خدا نگهدار..



امام زمانمهربانپدر
که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار ??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید