ویرگول
ورودثبت نام
نجوا
نجوا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اسمم

حقیقتش رو بخواید اول از اسمم خوشم نمیومد وقتی ازم میپرسیدن از اسمت راضی هستم خوشم نمیومد و دلیل خودمم داشتم تا اینکه زمان گذشت و من یک مسابقه شرکت کردم اون مسابقه طرز فکر منو راجب اسمم عوض کرد فهمیدم که چه اسم قشنگ و چقدرررر افتخار میکنم به اسمم،اسم من تاریخیه و قبل از من اسم یه خانم خیلیی خوبی بوده خانمی که سخنران بوده وکیل بوده و... خانمی که من خیلی بهش افتخار میکنم

و اون اسم چیزی نیست جز فاطمه

اولین دلیل افتخارمم اینکه دنیا به افتخار حضرت فاطمه به وجود اومد

دومیش این حضرت فاطمه بود که میرفت مساجد و از امام علی (ع) میگفت و حقو شناسوند و ازش دفاع کرد

و

.

.

.

این مسابقه‌ای که من شرکت کردم مسابقه کتاب خوانی بود با عنوان کتاب"ریحانه نبی"

دختر های رو میشناسم از اسمشون راضی نیستن ولی اگه بدونن اسمشون دارای چه تاریخه افتخار میکنن بهش

اما افسوس که جهان سومیم و امار سرانه مطالعه کشورمون هم پایین

من فقط با خوندن یک کتاب ۵۰ صفحه ای این جور نظرم عوض شد وای به وقتی که بیشتر از این خانم بدونم.

#داستان

امام علیداستانکفاطمه الزهراحقیقتزندگی
Students for always
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید