ویرگول
ورودثبت نام
Aida radvar
Aida radvar
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

خواسته های بزرگ

وقتی خواسته و هدف های بزرگ داشته باشی صبح ها زود از خواب بیدار میشی یا از سفر و تفریح خبری نیست وقتی آینده زو ترجیح می دید.

یکشنبه ها بابم تعطیل خیلی از سفرهای خانوادگی ما یکشنبه ها است.شب وقتی من کلاس داشتم برنامه سفر چیده بودند بی خبر از اینکه من کار دارم و باید تا عصر کارام و انجام بدم نمی خواستم سفر رو کنسل کنم چون همه آماده بودند و نمی خواستم هم کارام و بزارم برای بعد.

سفر و کنسل کردم و به خودم گفتم سفرهای بزرگترین در راه داری تو باید به خواسته و آرزوهات برسی و کشورهای زیادی و سفر کنی.موندم خونه و تمرینات که استاد دیروز گفته بود و تا ساعت 5 فکر کنم تحویل دادم اما واقعا حالم خوب نبود و مشکلات زیادی در نصب وردپرس و اینا داشتم نخواستم از استاد کمک بگیرم اما بعد از کلی تیکت و سرچ باید با استاد مشورت می کردم استاد هم راه حلی و گفت که خودم پیدا کردم .این یعنی دارم به خودم یاد میدم گلیم خودم و خودم از آب بکشم بیرون.


سرنوشت سازکلاسهیجان انگیزاستادسفر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید