ویرگول
ورودثبت نام
Aida radvar
Aida radvar
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

روز هیجان انگیز


این که صبح روز سه شنبه یعنی یه روز بعد از کلاس رو از ساعت 5:30 شروع کنی یعنی داری برای خواسته هات تلاش می کنی.دیر شده بود برای نماز خواندن اما خواستم اول روزم را با خدا شروع کنم تا به موفقیت های بیشتری برسم.

دفتر برنامه ریزی برداشتم و تصمیم گرفتم هر روز برنامه بنویسم که بتونم بیشتر برای رسیدن به خواسته هام تلاش کنم کل کارای که می خواستم انجام بدم و نوشتم.فکر کن آنقدر هیجان داشته باشی برای آینده که ساعت 6:30 دامنه بخری و البته دامنه هم با مشکل مواجه بشه و ثبت نشده باشه تصمیم گرفتم ولش کنم بعد درستش کنم اما نه یه لحظه یاد حرف های آقای پور کریمی افتادم و با سرچ کردن چندین صفحه و فرستادن تیکت به سایت بلاخره ثبت شد.کلی فعالیت های که استاد گفته بود تا ساعت 9:56 دقیقه تحویل دادم.

کل برنامه که تو دفترم نوشتم تا ساعت 4 عصر انجام دادم.شاید برای تمامی کسانی که دارند این متن و می خوانند بی اهمیت باشه اما برای من که برنامه به خوبی و قبل از تایمی که گفته بودم انجام دادم خیلی هیجان انگیز و امید بخش بود.یعنی به قانون پارکین سون عمل کردم و این یکی از مباحث کلاس استاد پور کریمی بود،پس یه جایزه به خودم بدهکارم بودم تصمیم گرفتم بعد از یه روز چالشی و خوب برم باغ و خودم و مهمون یه چای و آش دوغ آتیشی کنم و روزم و تموم کنم.


هیجان انگیزبرنامه ریزی روزانهقانون پارکین سونصبح زود بیدار شدنتسلیم نشدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید