ویرگول
ورودثبت نام
مجتبا قیاسی
مجتبا قیاسی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

از سالی که گذشت

کمتر از ۲۴ ساعت دیگه سال عجیب و خاص ۱۴۰۱ تموم میشه

دوست داشتم تو این اخرین ساعتا چند جمله ای بنویسم از سالی که گذشت و اتفاقایی که افتاد تا بمونه به یادگار برای آینده

امسال میشه گفت برای من خلاصه میشه تو ۳ کلمه

عشق،کربلا،زهرا(خواهرم)

سالی که با دغدغه پیدا کردن هدیه تولد معشوق شروع شد

با هدیه خدا و ثمره زندگیم یعنی دیدن کربلا ادامه پیدا کرد

سرداب  امام حسین
سرداب امام حسین


و با تولد خواهرم و نامه نوشتن واسش تموم شد

امسال برای من یه اتفاق خیلی عجیب و خاص بود

تجربه یه سال کامل همراه با یه عشق الهی و سازنده

دیدن کربلا و درک خیلی از جمله های قرآن راحع به بهشت

بودن کنار خواهرم برای کنکور

و البته همراهی با آدمای زیاد تو مسیر درمانشون با دیدن آزمایشاشون

تو این سال به چشم دیدم مراحل درمان یه بیمار سرطانی رو

مراحل به دنبا اومدن یه دو قلو رو از مثبت شدن ازمایش بارداری تا دیدن روی ماهشون

و البته دیدن حال خوب آدمایی که چند ماه قبل با بیماری های روحی دست و پنجه نرم میکردن

امسال برای من سالی بود پر از رنگ خدا و دین

سالی که هر جا به دوراهی خوردم سعی کردم امر اسلام رو انجام بدم و نتیجه بی نظیر بود

سالی بود پر از انس با تفسیر قرآن روضه و البته زیارت ائمه

سالی زیبا و خاص همراه با دوبار زیارت شاه خراسان و کربلا و نجف و کاظمین و سامرا

سال ۱۴۰۱ سالی بود که هرچند دفعات صحبتم با معشوق از سالای قبل خیلی کمتر بود اما زیبا ترین خاطره ها واسم ساخته شد و حس میکنم امسال هزار برابر عاشق تر از قبل شدم

امسال تجربه های جدیدی داشتم

چیزایی مثل

دیدن جسد تو سالن مولاژ

درد سنگ کلیه

پختن چلو گوشت به سبک پسران کریم

سونوگرافی

دفع سنگ کلیه

خرید ارز(دینار کربلا)

زیارت امام حسین

گرفتن ازمایش از مردم

درک درست از صلح امام حسن علیه السلام

خرید فیروزه

و البته امتحان علوم پایه...

الان که دارم مینویسم

قشنگ ترین چیزا واسم

خدا، ائمه ،دین، خانواده ،عشق، زهرا ،عزیز اقدس،روزی حلال،برکت و البته خدمت به خلقه

و زشت ترین چیزا واسم:

ندونسته در مورد همه چیز حرف زدن، توهین به ائمه و البته مال حرامه

حسم راجع به سال ۱۴۰۲ خب راستش خیلی معرکست

حس میکنم اتفاقایی میوفته که آخرش بگم ازین بهتر نمیشد

نمیگم اما جایی مینویسمش و نگهش میدارم

ولی امید دارم به خدای قشنگمون که سال بی نظیری باشه واسمون

از خدا میخوام که سال بعد و موقع نوشتن از سالی که گذشت

عاشق تر و عابد تر از امسال باشم

و عزیزام تو قشنگ ترین حس و حال ممکن

بازم مثل همیشه میگم

تا این جهان بر پا بود این عشق ما بماند




کربلاعشقخواهرانهتا این جهان بر پا بود این عشق ما بماند به جا
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید