ویرگول
ورودثبت نام
مجتبا قیاسی
مجتبا قیاسی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

برای معشوق

سلام عزیز گرامیم

خیلی وقت بود دوست داشتم نامه ای برای تو بنویسم

ازون نامه هایی که چند سال بعد بخونیم و لبخند بزنیم

محبوب من

الان که دارم این نامه رو مینویسم تازه درسای این ترمم تموم شده و باید بخونم برای امتحانای علوم پایه

الان که مینویسم

قلبی دارم مالامال از عشق و محبت تو که هر تپشش عشقت رو به وجودم پمپاژ میکنه

زبانی دارم که هر روز حسین حسین میگه

و لب هایی که بعد ذکر حسین لبخند میزنه از اوردن اسم پیوند دهنده قلب هامون

محبوبم حال من با عشق تو خیلی قشنگ تره

چشمای من به امید دیدنت پر نور تر

و قدم هام به شوق وصالت از همیشه پر قوت تره

محبوب قلبم با اومدنت به قلبم روشنایی هدیه دادی

و اونقدر بودنت قشنگ و پر برکت بوده که تو شب ارزو ها همه خواسته هام برای خودم تو اسم تو خلاصه میشه

این روزا هر وقت میخوام دعا کنم میبینم که خدایی که برای بندش کافیه

این کفایتش رو با امانت دادنت به قلبم بهم نشون داد

بودن تو عشق ائمه رو تو قلبم تضمین میکنه

بودن تو منو برادر بهتر

پسر بهتر

و نوه بهتر

و از همه مهم تر بنده خوب تری کرده

برکت تو منو کربلایی کرد

و لبخندت دلگرم

میدونی قوت قلبم شاید همه این نامه تو یه جمله خلاصه بشه

حضور تو مجتبی رو مجتبایی کرد

تو شب آرزو های ۱۴۰۱ میگم

دوستت دارم آرزوی من

پ.ن:میتونم بگم این روزا خیلی خیلی خیلی دلتنگتم















عشقشب آرزو هاعشق جانمالحمدللهامانت خدا
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید