ویرگول
ورودثبت نام
لیلی جان
لیلی جان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

یک ....دو....سه

-آماده ای؟

+نه صبرکن

+بیا اینور علیرضا

-صبا تروخدا بگیر بریم

+اینجوری که نمیشه باید زاویه اش خوب باشه

-مگه میخوای چیکار کنی اینارو ؟

+هیچی ،اینستا ،پروفایل بعضیاشم چاپ میکنم

-ای بابا من رفتم حوصله ندارم میخوام داخل رو ببینم

+مسخره ....برو بابا

..........

+نیلا نگاه کن

+ای بابا منو ببین ....بخند.....نه قشنگ بخند

-مامان سردمه ...

+اینو میگیریم میریم

-مامان جیش دارم

+ای خدا.....بچه نگاه کن عکست خوب بشه بریم کلی هزینه کردم واسه لباسات

+چته !؟؟؟چرا گریه میکنی؟

-مامان شلوارم جیشی شد????

...................

ببخشید خانوم میشه ازتون عکس بگیرم

واسه کجا میخوای؟

هیچ جا،از عکاسی خوشم میاد گفتم قبلش اجازه بگیرم

نه ممنون/دوست ندارم کسی عکس بگیره ازم

......

آقا اجازه میدین عکس شما و خانوم رو بگیرم؟

نخیر ممنون

آقا پولی نیست همینطوری

عکسو میدین خودمون؟؟

نه توی دوربین منه ..خواستین براتون میفرستم

نخیر نمیخوام ممنون

..............

همه اینارو میدونین چرا گفتم؟

خیلیا زیر پست مترو بهم گفتن باید اجازه بگیری واسه عکس کاملا درسته اما راستش بعضی وقتا بعضی حسا همون لحظه است و اگر به طرف بگی نگام کن یا لطفا اجازه میدین یا هر چیزی که نظر اونا به دوربین جلب بشه اون لحظه تمومه و دیگه اون نگاه و لبخند برنمیگرده .

عکاسی و عکس یعنی شکار لحظه ها نه خلق لحظه ها

البته این نظر منه و نظر بقیه هم محترمه.


آماده‌ای صبرکنعکساجازهبابا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید