ویرگول
ورودثبت نام
Zoha
Zoha
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

استفاده مفید از گوشی ( روانشناسی و انرژی مثبت)

سال ها تنهاییمو حرفام رو صفحه مجازی استوری کردم و باعث تسکینی برای دردهام شد

و الان ک متاهل شدم و عاشق زندگیمم شروع کردم به گرفتن اطلاعات روانشناسی و رشد شخصیتی، گوش دادن فایل های مختلف در مورد هدف از آفرینش انسان و پیدا کردن تموم سوالای ذهنم و ایمان اوردن ب خدا ، شناخت درست از خدا وجهان هستی ، آگاهی و آگاهی

آگاهی که میتونه درهای جدیدی به روی آدمی که بیشتر وقتا گمراه باز کنه

به نظر من خیلی ها بلد نیستن از گوشی و امکاناتش استفاده کنن

چه چیزی مهم تر از این میتونه باشه که انسان ها رو رشد شخصیشون کار کنن و آدمای سالم تری بشن که هم ب نفع خودشون هست هم به نفع اطرافیان و جامعه ،چرا که ما انسان کامل و بی نقصی در هیچ جامعه ای نداریم فقط درصدش که فرق میکنه یکی مشلات جزئی داره یکی نه مشکلاتش وسیع و آسیب زننده هستش

که نه اون شخص مقصر هستن و نه خانوادش

و هر مشکل شخصیتی از یک جایی ریشه گرفته شده و به نسل های بعدی منتقل شده ، ولی این انسان ها هستن ک با قدرت بی نظیری ک خدا بهشون داده میتونن از خودشون آدم بهتری بسازن و به نسبتی ک دیدگاه جدیدتری به هرچیزی ک میخوان برسن

من از دنیای مجازی چگونه دعا کردن و ارتباط درست با خدا رو یاد گرفتم خدایی ک اشتباهی ب ما شناسوندن خدایی ک هیچوقت ترسناک نبوده و اینکه اگر ما طبق قانون جهان هستی پیش بریم ن تنها ک مجازاتی در کار نیست بلکه فقط خوبیه فقط دستیابی به اهداف فقط لذت بردن از زندگیه و ارتباط درست با خدا ، همیشه خدا رو دیدن و داشتن هست

من از همه خوانندگان این خواهش رو دارم هم ب شناخت خودشون بپردازن هم خدا

و من همیشه مشتاق مطالب جدید در دنیای مجازی هستم

اینترنت یه نعمت ک درهای جدیدی رو ب روت باز میکنه کافیه ک بخوای و بدونی داری دنبال چی میگردی

با سپاس فراوان از سایت ویرقول ک اجازه داد نظر خودم رو با بقیه دوستان به اشتراک بزارم و شاید بعضی ها مسیر زندگیشون متحول بشه به امید خدای مهربان

روایتگر باشروانشناسیانرژی مثبتخداآگاهی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید