ویرگول
ورودثبت نام
الهه کشاورزافشار
الهه کشاورزافشار
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

الهه کشاورز افشار متخصص و طراح سایت

سلام دوستان من الهه کشاورز افشار هستم

کارم طراحی سایت هستش

چجوری شروع کردم ؟

تو دنیای امروز اینترنت و عصردیجیتال پیشرفت های چشمگیری کرده . این پیشرفت به ما این امکان رو داد که از طریق همین دیجیتال و اینترنت بتونیم پول در بیاریم .

خیلی ساده تر بگم معنای اینترنت تو ذهن خیلی ها به معنی پول سازی هست، و میبینیم که خیلی ها از طریق اینترنت به سرمایه های خیلی بزرگی رسیدن .

حالا با خودم گفتم چرا من از اینترنت به عنوان یک شغل استفاده نکنم .

از این به بعد تحقیقاتم رو شروع کردم وبه این نتیجه رسیدم :

طراحی سایت

خب حالا منه الهه کشاورز افشار تونستم طراح سایت بشم

و به مقصودم برسم یعنی به درآمد برسم

اگه میخوای بیشتر دربارم بدونی دنبالم کن و منتظر پست های بعدیم باش

طراحی سایتعصر دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید