ویرگول
ورودثبت نام
من کارآگاه نویسنده ام
من کارآگاه نویسنده ام
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

انیمه هایی با فصل جدید ناامیدمان کردند

راستش همه این هارو خودم نگفتم و از کسای دیگری شنیدم. پس همه ی این پست نظر خودم نیست.

خب شروع می کنم

(Haikyu)اولین انیمه هایکیو
(Haikyu)اولین انیمه هایکیو

انیمه ای که طرفداران خیلی زیادی دارد. این انیمه در ۴ فصل ساخته شده است. اما با اعلام اینکه فصل پنجم قرار است سینمایی باشد. خیلی از طرفدارانش را از دست داد و حتی بعضی از افراد به خواندن مانگای این اثر فکر کردند.

( از جمله خودم?)

(سگ های ولگرد بانگو)Bungo Stray Dogs انیمه
(سگ های ولگرد بانگو)Bungo Stray Dogs انیمه


اگر تا فصل سوم، این انیمه ۱۳+ بود با آمدن فصل چهارم فکر می کنم به ۱۷+ ارتقا پیدا کرده است.به همین دلیل ممکن است بعضی از بیننده هایش را از دست بدهد. آنهایی که از انیمه های خشونت آمیز خیلی خوششان نمیاد. ممکن است با دیدن فصل چهار ناامید شوند.

( البته در بقیه انیمه هم خشونت بود اما کمتر)

بعضی ها هم ممکن است به سراغ مانگای این انیمه بروند.

(Attack on Titan)انیمه  اتک ان تایتان
(Attack on Titan)انیمه اتک ان تایتان

من خودم این انیمه را ندیدم اما شنیدم که فصل چهارم این انیمه از نظر داستان اصلا قوی عمل نکرده. که همین باعث ناامیدی طرفدارانش می شود.

(Tokyo Revengers)انتقام جویان توکیو
(Tokyo Revengers)انتقام جویان توکیو

این انیمه با گرافیک بهتر و کیفیت بهتر فصل دومش را ارائه داد. اما خیلی از کسانی که مانگا را خوانده بوند. این نظر را رد کردند.

یکی از خواننده های مانگا گفت: کیفیت آن بخش هایی از مانگا که رنگی اش می کنند بهتر از انیمه است.

به همین علت خیلی از کسانی که این انیمه را دوست دارند از قیافه و گرافیک شخصیت ها

ناامید شدند.



خب تمام شد امیدوارم خوشتان آمده باشد.?

البته با تمام چیز هایی که گفتم این انیمه ها هنوز هم لذت بخش هستند.?




انیمهنظراوتاکوهایکیواتک ان تایتان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید