ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه‌ی من از صرافی ارز دیجیتال بیت 24

می‌رسیم به پنجمین پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال که گوگل بهم پیشنهاد داد.: صرافی ارز دیجیتال بیت 24

برای ورود به این صرافی به یک شماره‌ی تلفن همرا نیاز دارید. پس از اون یک کد تایید به شماره‌ی شما ارسال میشه که باید اون رو در کادر مورد نظر وارد کنین.. پس از وارد کردن کد تایید به صفحه‌ی اول صرافی وارد میشین و در این مرحله باید احراز هویت انجام بدین..

مثلِ بقیه صرافی ها بدون احراز هویت نمی‌تونین خرید و فروش انجام بدین..

صفحه ورود صرافی بیت 24
صفحه ورود صرافی بیت 24

برای احراز هویت نوشته بود که باید یه شماره تماس ثابت وارد کنین اما من چون شماره ثابت نداشتم وارد نکردم و احراز هویت من تایید شد? از پشتیبانی هم که سوال کردم گفت شماره تماس یکی از اقوام یا آشنایان رو وارد کنین.. یه سری صرافی‌ها مثه اوکی اکسچنج بدون وارد کردن شماره ثابت احراز هویت رو تایید نمی‌کنن و حتی دیده شده که بعضی از صرافی قبض هم ازتون میخوان!!

اما روند احراز هویت صرافی بیت 24 به نسبت ساده بود و پس از تایید احراز با شماره تلفن همراه شما تماس میگیرن و هشدارهای لازم مثلِ این که با ارزهای خریداری شده کارای خلاف انجام ندین ? رو بهتون گوشزد میکنن..

چون کارمزد واسم خیلی مهمه دنبال کارمزد معاملات می‌گشتم و دیدم تو سوالات متداول نوشته کارمزد صفره.. من برای این که مطمئن بشم از پشتیبانی هم سوال کردم و اونا هم تایید کردن که کارمزد صفره..

در کل یه صرافی ساده است که میتونن از اون برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنین، اما صرافی مورد نظر و مورد قبول من نبود و باز هم بعد از این دنبال صرافی‌های بیشتری گشتم تا یه مورد دلخواه رو پیدا کنم..

با دنبال کردن مقاله‌های من از تجربیات من در صرافی‌های مختلف رو بخونین.. من سعی کردم موارد لازم برای کار با هر صرافی رو در اختیارتون قرار بدم..

صرافی بیت24صرافی رمز ارزپلتفرم معاملاتیخرید و فروش ارز دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید