ویرگول
ورودثبت نام
محمدحسین یاسینی
محمدحسین یاسینی
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

کرم شیر گاو + [0 تا 100 بررسی و خرید کرم شیر گاو ? + ویدیو]

عکس کرم شیر گاو ایمیجز خریداری شده از سایت رنگدونه
عکس کرم شیر گاو ایمیجز خریداری شده از سایت رنگدونه

کرم شیر گاو سفیدکننده و آبرسان است. برند کرم شیر گاو ایمیجز (Images) است و توسط یک شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی چینی ساخته می شود. کرم شیر گاو Images یک مرطوب کننده و آبرسان قوی است که از شیر گاو تهیه شده. یکی از تجربیات خودم درخصوص استفاده از کرم شیر گاو اصل اینه که وقتی این کرم رو روی دست میمالی، یکم که ماساژ بدی قطره های شیر مشخص میشه. از خواص کرم شیر گاو میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن کننده و درخشان کننده
  • تنظیم کننده چربی پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد چین چروک و پیری پوست

من داشتم انواع کرم شیر گاو رو تو گوگل میدیدم که دیدم یه برند به اسم ایباگ هم کرم شیر گاو تقلبی رو میسازه که اصلیش همون کرم شیر گاو 80 میل ایمیجز هست. دقیقا بسته بندی و قوطی شون شکل هم هست و عکسی که روی اینا استفاده شده خیلی شبیه به هم هست.

عکس پایین مربوط به کرم شیر گاو ایباگ هست:

کرم شیر گاو ایباگ
کرم شیر گاو ایباگ

در ادامه هم عکس کرم شیر گاو ایمیجز اصل رو میبینید:

عکس کرم شیر گاو ایمیجز اصلی (شاید باورتون نشه ولی این عکس رو موقعی که داشتم این مطلب رو مینوشتم گرفتم، به بک گراند اگر دقت کنید یکم مشخصه)
عکس کرم شیر گاو ایمیجز اصلی (شاید باورتون نشه ولی این عکس رو موقعی که داشتم این مطلب رو مینوشتم گرفتم، به بک گراند اگر دقت کنید یکم مشخصه)

یادتون گفته وقتی یکم رو پوست میمالی قطره های شیر مشخص میشه. تو عکس پایین میتونین ببینین:

قطره های شیر این کرم روی پوست (چکار داری مرد هستم یا خانم؟ قطره های شیر رو ببین حال کن)
قطره های شیر این کرم روی پوست (چکار داری مرد هستم یا خانم؟ قطره های شیر رو ببین حال کن)

بریم سراغ ادامه. من کرم شیر گاو رو اینترنتی خریدم. البته از چندتا مغازه هم قیمتش رو پرسیدم حدوداً 80 هزار تومان میگفتن (البته چندماه قبل) ولی خب سایت های اینترنتی اینجوریه که هم تخفیف میزنن هم میشه یه سری محصول دیگه خرید تا هزینه ارسال رایگان بشه. البته الان فکر میکنم بالای 100 هزار تومان باشه.

همونطور که دست من رو دید متوجه شدید من آقا هستم پس این کرم رو هم خانم ها میتونن استفاده کنن هم آقایون. جنس قوطی این کرم پلاستیکی هست که خیلی لطیفه؛ از این پلاستیک زخمتا نیست :)

با استناد به یه منبع خارجی که معتبر هست و توی حوزه بیوتی (زیبایی) فعالیت میکنه جمله زیر گفته شده:

Milk is an excellent ingredient for the skin, this is why a number of DIY treatments always include milk in their recipes. When used raw, milk has the ability to address a number of skin concerns. The problem is not many women know how to add it to their skincare routine.
https://www.bebeautiful.in/all-things-skin/everyday/benefits-of-milk-for-skin-and-how-to-use-for-a-glowing-face

معنیش هم توی یه فروشگاه آنلاین لوازم مراقب پوستی ایرانی به اسم رنگدونه گفته شده که اینه:

شیر یک ماده عالی برای پوست است، به همین دلیل است که تعدادی از درمان ها همیشه شیر را در دستور العمل های خود قرار می دهند. هنگامی که از محصولات دارای شیر گاو استفاده می کنید، می تواند تعدادی زیادی از مشکلات پوستی را برطرف کند.

من حواسم نبود موقع بازکردن جعبه (آنباکسینگ) ویدیو بگیرم، برای همین یه ویدیو از آپارات براتون کِش رفتم گذاشتم:

https://www.aparat.com/v/9mjAO

طرز استفاده کرم شیر گاو چجوریه؟

  • مثل یه بچه خوب اول دست و صورت تون رو بشورید
  • مقدار مناسبی از کرم (مثلا سه چهارم قاشق مربا خوری ? (شوخی)) رو روی پوست بمالید.
  • ماساژ بدید، باز هم ماساژ بدید، مجدد یه بار دیگه ماساژ بدید. جذب شد؟ خب آفرین، تموم!

الان باید یه حس خنکی بکنین روی پوست تون.

از کجا این کرم شیر گاو رو با قیمت مناسب بخریم؟

طرز استفاده کرم شیر گاو چجوریه؟
طرز استفاده کرم شیر گاو چجوریه؟

در جواب این سوال میشه گفت از هرجایی که این کرم رو میفروشن میتونین بخرین :)

جدا از شوخی بهتره این کرم رو به صورت آنلاین از فروشگاه های مراقب پوستی معتبر تهیه کنید. من خودم برای خرید کرم شیر گاو ایمیجز میرم سراغ سایت رنگدونه که شما میتونین روی لینک زیر کلیک کنین و این محصول رو بخرین:

برای خرید کرم شیر گاو ایمیجز اصل از سایت رنگدونه روی این متن کلیک کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید:

https://rangdoneh.com/product/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%AC%D8%B2/

رنگدونه همیشه برای این محصول تخفیف میذاره.

کرم شیر گاو چه ویتامین هایی داره؟

من ویتامین A و ویتامین B رو مطمئن هستم. به جز ویتامین خاصیت ترمیم پوست رو هم داره. آهان این نکته رو هم بگم که این کرم برای همه نوع پوستی قابل استفاده هست (چه خانم چه آقا) اما بهتره یکم از کرم رو پشت گوش تون بمالید اگر حساسیتی نداشتید بعدش استفاده کنید که خدایی نکرده اتفاقی برای پوست تون نیفته.

سوالات متداول درخصوص کرم شیر گاو

کرم شیر گاور رو کدوم کشور ساخته:

با عرض شرمندگی، کشور دوست و همسایه چین

چه موقع از کرم شیر گاو استفاده کنیم؟

بعد از روتین پوستی، یا شب ها قبل از خواب یا هرزمان که حس کردید پوست تون خشک شده.

آیا کرم شیر گاو اصلی و تقلبی داره؟

ببینید من فکر نمی کنم که برند ایمیجز تقلبیش هم تو بازار باشه! کلا یه برند چینی هست برندهای چینی هم دیگه اصلی تقلبی ندارن که. ولی یه برند بود که شبیه به این داره کار میکنه ولی این کیفیت رو نداره.

کرم شیر گاو ضرر داره؟

ضرر؟ نه خیر، خیلی هم مفیده. لامصب بوش یه جوریه دلت میخواد بخوریش.

کرم شیر گاوشیرگاومراقبت از پوستروتین پوستی
از سایت های آنلاین خرید میکنم، از خدماتشون استفاده میکنم و نظرمو اینجا مینویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید