ویرگول
ورودثبت نام
Artak
Artak
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بهشت جای زیباییست

کمی جلوتر از لایه برگ های درختان نوری زیبا دیده می شد . به دارکوب روی درخت نگاه کردم . صدای بسیار زیبایی از برخورد نوکش به درخت ایجاد می شد صدای بلبل ها ، جیرجیرک ها ...

، کمی جلوتر به الماس هایی که از پشت برگ ها می درخشید رسیدم . برگ ها را کنار زدم ، مانند بهشت بود ، سبز ، قرمز ، آبی ، چه ترکیب رنگ زیبایی ! جلوتر رفتم و وارد شقایق های وحشی شدم . باد لای موهایم می پیچید و عطر شقایق های وحشی مشامم را قلقلک می داد . ایستادم و هوای خنک شش هایم زنده کردم و آن ها را با طراوت کردم و با خود گفتم : اگر لاله اینجا بود با دیدن این صحنه خیلی خوشحال می شد اما او در جایی زیبا تر و بهتر از آنجا بود ای کاش به خوابم بیاید و آنجا را نشانم دهد چون مادرم می گوید بچه ها را به بهشت می برند و بهشت جای بسیار زیبایی است ...

صدای بلبل ها ، جیرجیرک ها ، کمی جلوتر به الماس هایی که از پشت برگ ها می درخشید رسیدم . برگ ها را کنار زدم ، مانند بهشت بود ، سبز ، قرمز ، آبی ، چه ترکیب رنگ زیبایی ! جلوتر رفتم و وارد شقایق های وحشی شدم . باد لای موهایم می پیچید و عطر شقایق های وحشی مشامم را قلقلک می داد .

ایستادم و هوای خنک را در شش هایم بردم و آن ها را با طراوت کردم و با خود گفتم : اگر لاله اینجا بود با دیدن این صحنه خیلی خوشحال می شد اما او در جایی زیبا تر و بهتر از آنجا بود

ای کاش به خوابم بیاید و آنجا را نشانم بدهد

چون مادرم می گوید بچه ها به بهشت می روند و بهشت جای زیبایست ...




شقایق‌های وحشیبهشتدرخت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید