ویرگول
ورودثبت نام
ریحانه صادقی
ریحانه صادقی
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

مشاوره و کوچینگ معنوی زندگی

زمین جدید

سلام. من ریحانه ام. یک بانوی 43 ساله که سالیان سالیانه دارم روی پاکسازی و ارتقاء روح خودم کار میکنم. فرکانسم رو تا بعد پنجم بالا آوردم و با کلاس های خارجی که از طریق اسکایپ با اساتید اروپایی و آمریکایی گذروندم، تونستم یک هیلر یا شفادهنده بشم.

تکنیک های خوددرمانی و خودشناسی زیادی رو یاد گرفتم و روی خودم و بسdاری از آشنایانم اجرا کردم که جواب داده. ناگفته نماند که در این مسیر هزینه های زیادی هم پرداخت کردم. هزینه کلاسهای خارجی با اساتید خارجی، هزینه شرکت در کلاس ها و و دوره های آنلاین ایرانی و خارجی و هزینه های دیگر مربوط به آن ها. مثل سال های آموزش و وقتی که گذاشتم در این مسیر.

حدود 8 سال مدیتیشن و کار روحی که بری خودسازی خودم کردم تا اینکه یک هیلر تمام عیار بشم. میخوام بگم این رتبه و درجه برای من رایگان به دست نیومده. بنابراین توقع اینکه مشاوره رایگان بدم به شما یا انرژی درمانی رایگان بکنم بیماری رو یا اینکه مشکلات زندگی فردی رو رایگان کوچینگ بکنم، توقع بیجا و ناعادلانه ای است.

با این حال علاقه و انگیزه زیادی دارم برای اینکه همه افراد روی زمین رو مثل خودم بالا بکشم و بیارمشون توی زمین جدید. توی فرکانس بهشت. توی یه ارتعاشی که هر جای دنیا باشن، با هر شرایط خانوادگی و هر سختی زندگی و هر مشقتی، احساس خوب داشته باشن و بتونن تعادل روحی، روانی و عاطفی اشون رو حفظ کنند.

اگر دوست داشتی با من مشاوره کنی از ساعت 5 بعد از ظهر تا 8 شب میتونی با شماره موبایلم 09362845190 تماس بگیری. البته قبلش تبادل انرژی (واریز وجه مشاوره) لازمه. اینو بدون هر چیزی در این جهان هستی، بهایی داره. اگر بهاش رو پرداخت نکنی، جهان هستی در قالب های دیگه ازت اون انرژی رو میگیره.(قالب هایی مثل بیماری و هزینه های درمان یا ضررهای مالی و.... و این قانون کارماست.)

با عشق و درود و سپاس به همه ذرات جهان هستی

هیلر ریحانه

خودشناسیکوچینگکوچشفای زندگیفرکانس
هیلر، انرژی درمانگر، شفای زندگی، ارسال انرژی برای رفع مشکلات، آموزش تکنیکهای ورود به زمین جدید(بعد پنجم).پیج اینستاگرامم healer._reyhane رو فالوکن تا از مطالب مفیدش استفاده کنی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید