ویرگول
ورودثبت نام
ذهنی شلوغ
ذهنی شلوغ
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سلام

بالاخره خودمو راضی کردم نوشتنو شروع کنم . چون همیشه دنبال جایی بودم که بدون قضاوت شدن(که البته فکر نکنم ازش مصون باشم) افکارم رو خالی کنم

معمولا تو طول روز ، خیلی فکر میکنم . به اصطلاح "overthink" میکنم. (و این افکار در شب ، قبل خواب و در تاریکی آرامش بخش به حد نهایی میرسه(طوری که از کنترل خارج میشه و یکم زیادی فکر میکنم)

شاید بد نباشه این همه فکر میکنم ، یه جا هم تخلیه اش کنم . شاید بتونم ازشون سر در بیارم

کامیونیتی ویرگول نه مثل اینستاگرام شلوغ بود که کسی صدامو نشنوه ، نه به خلوتی اپلیکیشن ورد .

تا جایی که دیدم خیلی هم تاکسیک نبوده . پس همین جا افکارم رو منتقل میکنم :)



ان شالله یه عکس پروفایلم میذارم


سلامنوشتنذهن شلوغ
دیدم تو ویرگول نوشته "جایی برای خوندن و نوشتن" . از هردوشون که بدم نمیاد . پس چرا که نه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید