ویرگول
ورودثبت نام
ذهنی شلوغ
ذهنی شلوغ
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چرا تنهایی رو دوست دارم؟

هر روز تو با چند نفر سر و کله میزنی‌ . نه اشتباه کردم. با کلی نفر! اطلاعات زیادی بعد از مباحثه با آنها وارد مغزت میشه و واکنش مغز تولید استرس یا حتی خشمه(!)

وقتی از مدرسه میای ، متوجه میشی که چه حسی داره وقتی ۷ ساعت اطلاعات به مخ هات وارد کنی . سخته!

شاید نیاز باشه یه جایی خالی شن...

من روابط عمومیم خیلی خوب نیست . و همین طور کنترل احساساتم . پس گاهی اوقات سخته برام با بقیه ارتباط برقرار کنم. بعضی وقتا علاقه ای ندارم که مراقب خودم باشم که یهو نمکی نریزم که بهشون بر بخوره یا یهو از نمکاشون بهم بخوره و فشار بخورم! پس بهتره کلا صورت مسئله رو پاک کنم!

وقتی تنهام تنها چیزی که میشنوم ، صدای خودمه و با تنها کسی که حرف میزنم خداست! آرامش بالاخره...

شاید به همین دلیل کتاب خوندن ، خوابیدن و تنها بودن رو دوست دارم!


تنهایی
دیدم تو ویرگول نوشته "جایی برای خوندن و نوشتن" . از هردوشون که بدم نمیاد . پس چرا که نه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید