ویرگول
ورودثبت نام
فرهاد امین لو
فرهاد امین لو
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

به آنها ثابت کنید که اشتباه می کنند.. با این نقل قول های تام برادی بر همه شانس ها غلبه کنید

به آنها ثابت کنید که اشتباه می کنند.. با این نقل قول های تام برادی بر همه شانس ها غلبه کنید

تام بردی یک کوارتربک متوسط ​​دانشگاهی بود، آمار ترکیبی او قبل از درفت سال 2000 در بهترین حالت میانگین بود و این سخاوتمندانه است، او در دور ششم توسط نیوانگلند پاتریوتز به عنوان منتخب 199 درفت شد.

پیشاهنگ، گزارش جوئل بوکسبام در مورد تام برادی قبل از پیش نویس سال 2000: «ساخت ضعیف. بسیار لاغر و باریک. فصل 99 را با وزن 195 پوند به پایان رساند و همچنان در 211 مانند ریل به نظر می رسد. کمی ضعیف به نظر می رسد و فاقد قد و قوت بدنی عالی است. فاقد تحرک و توانایی اجتناب از عجله است. فاقد یک بازوی واقعا قوی است. نمی‌توان توپ را به پایین زمین هدایت کرد و یک مارپیچ واقعاً محکم پرتاب نمی‌کند.»

تنها کسی که در NFL به تام بردی اعتقاد داشت خودش بود…

رابرت کرافت، مالک نیوانگلند پاتریوتز اولین ملاقات خود با تام برادی را دوباره تجربه کرد: این مرد جوان لاغر به سمت من رفت و گفت: «سلام، آقای کرافت، می‌خواهم خودم را معرفی کنم. من تام بردی هستم. گفتم: «می‌دانم کی هستی. شما انتخاب دور ششم پیش نویس ما هستید." و من همیشه به یاد دارم، او به من مانند لیزر چشم در چشم نگاه کرد، و گفت: "درست است، و من بهترین تصمیمی هستم که این سازمان تا به حال گرفته است."

تام بریدی در 8 بازی سوپربول، نیوانگلند پاتریوتز را رهبری کرد، پنج بازی را برد و چهار جایزه MVP سوپربول را به دست آورد، که بیشترین تعداد از بازیکنان تاریخ بود.

در نتیجه خودباوری پولادین و سطح عزم پوچ تام بریدی، او اکنون وارد گفتگو برای بهترین مدافع تمام دوران شده است.

نقل قول های تام بردی

"اگر خودت را باور نداری، چرا دیگری به تو ایمان خواهد آورد؟"

«خیلی وقت‌ها در زندگی، اتفاقی می‌افتد و ما دیگران را سرزنش می‌کنیم که خوشحال یا راضی نیستیم. بنابراین نکته این است که همه ما انتخاب هایی داریم و انتخاب می کنیم که افراد یا موقعیت ها را بپذیریم یا موقعیت ها را نپذیریم.

«همه ما تجربیاتی در زندگی خود داریم که ما را تغییر می دهد، و همه ما مانند پدرم از مردم یاد می گیریم، اما در پایان روز، این فقط ما هستیم. و ما فقط مسئول خوشحال کردن خود هستیم.»

من تا این حد نیامده‌ام که فقط تا اینجا بیایم، بنابراین هنوز راه بیشتری داریم.»

"شما باید به روند خود ایمان داشته باشید. شما باید به کارهایی که انجام می دهید برای پیروزی تیم انجام می دهید ایمان داشته باشید. به نظر من باید خوب را با بدی کنار بیاوری.»




تام برادینقل قولورزشانگیزشیموفقیت
مربی تیم عملیاتی ورزشی آتش نشانی استان قزوین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید