ویرگول
ورودثبت نام
فرهاد امین لو
فرهاد امین لو
خواندن ۲ دقیقه·۱۸ روز پیش

10 نقل قول فلسفی در مورد ورزش

"ای کاش هرگز این حرف را نمی زدم...منظورم تلاش بود. منظورم داشتن هدف بود. مطمئناً منظورم این نبود که مردم ارزش های انسانی و اخلاقیات را درهم بشکنند." وینس لومباردی، در مورد جمله‌ای که اغلب نقل می‌شود، صحبت می‌کند: «برنده شدن همه چیز نیست، تنها چیز است».

"در حالی که برنده شدن یک هدف مهم مسابقه ورزشی است، زیرا یک راه اصلی است که در آن یک رقیب با چالش ورزش روبرو می شود، اما از همه چیز دور است." رابرت ال. سیمون

"خشونت نه برای خوب بازی، بلکه برای خوب دروازه تشویق می شود." جان باکسیل

فضایل اخلاقی که اغلب در زیر چتر رفتار ورزشی به آنها اشاره می شود، در اعمال بازی جوانمردانه آشکار می شوند. فضائلی مانند بزرگواری، انصاف، ادب، احترام به قوانین و همکاری، ویژگی های شخصیتی هستند که توسط کسانی که بازی می کنند نشان داده و رشد می کنند. خوب، غالباً این فضیلت ها و نمایشگاه آنها، گیاهان ماندگار مقاومی هستند که در سنت های ورزشی که توسط کسانی که بازی می کنند تولید و بازتولید می شوند، تعبیه شده اند. کاروین جونز و مایک مک نامی

ما در ورزش می‌توانیم پیشگامان مسائل عدالت اجتماعی باشیم.» دین اسمیت

"در فراخوان برای توسعه ورزش های جدید، من پیشنهاد می کنم که مفهوم "ورزش" ما حاوی یک سوگیری مردانه باشد." جین انگلیسی

"ورزش یک مزیت بزرگ دارد. شما می توانید عملکرد مردم را بسنجید. اگر خوب هستید، بازی می کنید. به همین دلیل است که فکر می کنم ورزش می تواند نمونه بزرگی از آنچه جامعه باید باشد، باید از ورزش الگوبرداری کند." آرسن ونگر

"شاید بزرگترین احساسی که در ورزش تجربه می کنیم آزادی باشد." هدر رید

از تعدادی از ورزشکاران نخبه پرسیده شد که آیا به صورت فرضی، حاضرند قرص خاصی مصرف کنند که به آنها مدال طلای المپیک را تضمین کند، حتی اگر بدانند که این قرص در طی یک سال آنها را می کشد. بیش از 50 درصد از ورزشکاران مورد بررسی گفتند. آره." دکتر رابرت ووی

من ترجیح می‌دهم قبل از جوایز انفرادی یا پیشی گرفتن از همه عناوین را با تیم کسب کنم. من بیشتر نگران این هستم که یک فرد خوب باشم تا اینکه بهترین فوتبالیست جهان باشم. لیونل مسی

ورزشآرسن ونگرعدالت اجتماعیلیونل مسیفوتبال
مربی تیم عملیاتی ورزشی آتش نشانی استان قزوین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید