ویرگول
ورودثبت نام
سحرناز علوی/ سین-عین
سحرناز علوی/ سین-عین
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

پشه طهماسب!

پشه ! یه مجود موذی و فرصت طلب که فقط کافیه یجات از پتو یا رو انداز بیرون بمونه تا ترتیبشو بده و چندین روز خارش رو مهمون تن و بدنتون کنه . این موجود خون خوار وحشی در تمام طول روز هیچ سر و صدایی نداره و شما اصا نمیدونین همچین مهمونی دارین و منتظر شب بشه تا خشم شب اعلام کنه و شما رو از خواب و زندگیتون زا برا کنه .این همه توصیف برای یه موجود ریزه که اندازه هیکل خودش نیش داره و شکمش همیشه پر خونه . کاری به تعاریف علمی نداریم که پشه های ماده معمولا نیش میزنن چرا که برای تولید مثل نیاز به خون ما دارن، ولی همیشه یه موجود ترسناک بودن برای ما آدما و وحشی خون خوار تر از ببر و پلنگ نباشن به همون اندازه ترسناک که هستن! ایرج طهماسب با ساختن یه موجود قشنگ با یه صدای عالی که فک میکنم بهتر از این نمیشد این موجود وحشتناک و آدم خوار رو برام به یه موجود گوگولی و نمکی تبدیل کرده .این که یه آدم از یه مشت ابر و پلاستیک همچین شخصیتای گیرا و قشنگی درست کنه بنظرم قشنگترین و حرفه ای ترین کار دنیا است . انقد به این موجود جون داده که آدم خیلی قشنگ باورش میکنه و ناخودآگاه رفتارت به یه همچین موجوداتی مث پشه عوض میشه .من که دلم میخواد یه بار یه پشه به این قشنگی واقعا بتونه باهام حرف بزنه و هم صحبت بشه . از بچگی دوست داشتم با موجودات دیگه ارتباط کلامی داشته باشم و این کار آقای طهماسب منو با کودکی خودم دوباره پیوند میزنه .دمت گرم هنرمند ، هنرمندایی مث شما ریشه هنر رو از خشک شدن نجات دادن ، زنده باشی مرد دل ما به عروسکای قشنگ و طناز شما گرمه .پشهاین همه توصیف برای یه موجود ریزه که اندازه هیکل خودش نیش داره و شکمش همیشه پر خونه . کاری به تعاریف علمی نداریم که پشه های ماده معمولا نیش میزنن چرا که برای تولید مثل نیاز به خون ما دارن، ولی همیشه یه موجود ترسناک بودن برای ما آدما و وحشی خون خوار تر از ببر و پلنگ نباشن به همون اندازه ترسناک که هستن! ایرج طهماسب با ساختن یه موجود قشنگ با یه صدای عالی که فک میکنم بهتر از این نمیشد این موجود وحشتناک و آدم خوار رو برام به یه موجود گوگولی و نمکی تبدیل کرده .این که یه آدم از یه مشت ابر و پلاستیک همچین شخصیتای گیرا و قشنگی درست کنه بنظرم قشنگترین و حرفه ای ترین کار دنیا است . انقد به این موجود جون داده که آدم خیلی قشنگ باورش میکنه و ناخودآگاه رفتارت به یه همچین موجوداتی مث پشه عوض میشه .من که دلم میخواد یه بار یه پشه به این قشنگی واقعا بتونه باهام حرف بزنه و هم صحبت بشه . از بچگی دوست داشتم با موجودات دیگه ارتباط کلامی داشته باشم و این کار آقای طهماسب منو با کودکی خودم دوباره پیوند میزنه .دمت گرم هنرمند ، هنرمندایی مث شما ریشه هنر رو از خشک شدن نجات دادن ، زنده باشی مرد دل ما به عروسکای قشنگ و طناز شما گرمه .بده بزنیم


این همه توصیف برای یه موجود ریزه که اندازه هیکل خودش نیش داره و شکمش همیشه پر خونه . کاری به تعاریف علمی نداریم که پشه های ماده معمولا نیش میزنن چرا که برای تولید مثل نیاز به خون ما دارن، ولی همیشه یه موجود ترسناک بودن برای ما آدما و وحشی خون خوار تر از ببر و پلنگ نباشن به همون اندازه ترسناک که هستن!

ایرج طهماسب با ساختن یه موجود قشنگ با یه صدای عالی که فک میکنم بهتر از این نمیشد این موجود وحشتناک و آدم خوار رو برام به یه موجود گوگولی و نمکی تبدیل کرده .

این که یه آدم از یه مشت ابر و پلاستیک همچین شخصیتای گیرا و قشنگی درست کنه بنظرم قشنگترین و حرفه ای ترین کار دنیا است . انقد به این موجود جون داده که آدم خیلی قشنگ باورش میکنه و ناخودآگاه رفتارت به یه همچین موجوداتی مث پشه عوض میشه .

من که دلم میخواد یه بار یه پشه به این قشنگی واقعا بتونه باهام حرف بزنه و هم صحبت بشه . از بچگی دوست داشتم با موجودات دیگه ارتباط کلامی داشته باشم و این کار آقای طهماسب منو با کودکی خودم دوباره پیوند میزنه .

دمت گرم هنرمند ، هنرمندایی مث شما ریشه هنر رو از خشک شدن نجات دادن ، زنده باشی مرد دل ما به عروسکای قشنگ و طناز شما گرمه .

بده بزنیم!
بده بزنیم!








تولید محتوافری لنسریدل نوشته
گه پیشتر و گه به فلک نزدیکم اما خودمم زان خودم همان که هستم, هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید