ویرگول
ورودثبت نام
عارف اکبرپور
عارف اکبرپور
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

هرچه زودتر تیم‌ت را پیدا کن!

دوستی تعریف میکرد در سمینارِ فلان بزرگی (که بسیاری به عنوان رهبر یا مربی کسب و کار از ایشان یاد میکنند.) جناب آقا (م.ج) به عنوان سخنران و مربی گفته هر فرد یک ایده کسب و کار جدید مطرح کنه تا راجع بهش صحبت کنیم٬ یک نفر گفته من چرا ایده‌م رو باید به شما بگم؟
بهش جواب داده : آقا ایده که میلیون ها ازش هست! مهم اینه که کی میتونه اجراش کنه! قلم و کاغذ بده من صدتا ایده واست بنویسم!
اینو گفتم تا یادآوری کنم دوستِ عزیزِ من مثل جمهوری اسلامی نخواسته باش تمامِ کمالات رو خودت تنها به دست بیاری!
مثل جمهوری اسلامی راهِ تعامل را نبند و بگو من نمیتونم با آدمها ارتباط بگیرم بعدشم به اسم درونگرایی تمومش کن.
مثل جمهوری اسلامی تجربیاتِ ده‌ها سالِ یک کشور یا دوست در زمینه خاصی را رها نکن و بگو من خودم تجربه میکنم و بعدش به اسمِ خودکفایی و استقلال تمومش کن.

هیچ کس به تنهایی نمی تواند به موفقیت های بزرگ دست یابد. این قدرت یک تیم، همکاری و حمایت منابع انسانی است که واقعاً می تواند ما را به سمت موفقیت سوق دهد.

زمانی احساسِ قدرت میکنید که بعد از الهام و درکِ ایده ای جدید (در قالب محصول یا خدمت) تنها چند ساعت زمان لازم دارید تا اولین نسخه از آن در اختیار مردم قرار بگیرد!

خداوند خالق است.

منابع انسانیکار تیمیدرونگراتعامل با جهان
Network Security Professional
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید