ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

شنبه های پرترافیک تهران کثیف

وحشی بازی راننده های عزیز اول صبح اونم تو اون ترافیک وانفسای ساعت 7 صبح خودش به تنهایی می تونه عامل سکته باشه!

امروز قشنگ اینو حس کردم

هر چی دم عید میشه بدتر ترافیک هم بیشتر میشه کافیه دو دقیقه دیر از خونه بزنی بیرون دیگه کارت تمومه قشنگ نیم ساعت تو ترافیک هستی

عجیبه!

آنچه که به عنوان زندگی از آن یاد می شود با آنچه که در این بین جاری است زمین تا اسمان فرق دارد!

6 ماه بود منتظر این روزها بودم هفته های اخر اسفند...

هر چی بیشتر می گذره بیشتر انیمیشن سول(روح) رو درک می کنم

همش همین بود؟

امسال ازون سالایی بود که حتی تصور هم نمی کردم بتونم ازش عبور کنم هنوزم تا 1 فروردین نیاد باورم نمیشه امسال رو گذروندم

آسیب هایی بهم وارد شده که اصلا مطمئن نیستم بتونم بشم همون من سابق

از لحاظ جسمی به شدت ورم کردم و در حال ترکیدن هستم

از لحاظ روحی هم به یک تق بند هستم تا خشم و عصبانیت و گریه رو بریزم بیرون

امروز 19اسفند هست یعنی هفته دیگه امسال تموم میشه 6 ماه بود منتظر این روزها بودم

فردا 20 اسفند هست یعنی تمام تمام آنچه که گذشته در حال محو شدن هست

من به دیتاکس احتیاج دارم

به هیچ وجه خودم رو نمی شناسم

نمی دونم اون دختر ساکت و آروم و باهوش و اکتیو چه بلایی سرش اومده

طی چند سال انقد ضربه های روحی و جسمی وحشتناک بهم وارد شده که فقط می خوام بشینم یه گوشه ای یه قلم مو بگیرم دستم و دنیا رو نقاشی کنم

انقد جسم و روحم تبله کرده که فقط می خوام بهش استراحت بدم تا می تونه احساس خوب بهش منتقل کنم و شاید روزی بتونم به اونچه که می خوام برسم

فقط می دونم یه مدتی از لحاظ جسم و روان نیاز به استراحت دارم

هیچی از روح و روان من نمونده هیچی

ماه منتظرمنتظر روزهااستراحتروحماه
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید