ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

28بهمن شده واقعا؟

از اولین روزی که دی شد دلم خوش بود که آخیش داره سال تموم میشه و فقط دوماه تا عید مونده

اما از 1دی تا خود امروز که 28 بهمن باشه به اندازه 3 سال گذشت

باورم نمیشه هنوز دارم میام اینجا هر روزم رو

هر روز اخه؟

دختر ناامید نباش فقط این هفته و هفته آینده هست بعدش دیگه وارد هفته سوم اسفند بشیم همه چیز شبیه یک شوخی توخالی می شود...

به خاطر من تو باید محکم باشی و قوی و این دو هفته رو هم تحمل کنی

باید مراقب باشی بیمار نشی دوباره

این وحشت خونه که پر از بچه های طاعونی و جذامی (جزامی) هست

من نمی دونم چطوری تا اینجا رو تحمل کردم

فقط می دونم به معنای واقعی دیگه توان ندارم

توی این ماه برای خودم سلامتی ارزو می کنم

امیدوارم هر چه سریعتر این اسفند ماه عزیز هم تموم بشه و بارش رو ببنده و بره

اسفندعیدتبعیدسلامتی
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید