ویرگول
ورودثبت نام
فرناز بناوند
فرناز بناوند
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

. 🎯 و‌بسایت‌هایی برای یافتن دیتاست

سلام دوستان عزیز

من فرناز بناوند هستم و امروز در این پست در مورد پیدا کردن وبسایت برای دیتا ست صحبت میکنم .

🎯 و‌بسایت‌هایی برای یافتن دیتاست
✅ برای پروژه‌های علوم داده خود

👨🏻‍💻 یکی از دغدغه‌هایی که دیتاساینتیست‌ها برای پروژه‌هاشون با اون درگیرن، دسترسی به دیتاست‌هاست.

🔷 من در سال 2017 یکی از دیتاست‌های ADR رو با عنوان «شفافیت در تأمین مالی» انجام دادم تا قابلیت‌های داستان سرایی خودم رو به نمایش بگذارم. من در این پروژه از دیتاست‌های سایت Data.gov استفاده کردم که به بیش از 280.000 دیتاست دسترسی دارین. "شروع به ساختن پروژه های شخصی خودتون کنین، این بهترین راه برای یادگیری و رشد در حوزه علم داده هست!"

🎯 راهنمای دسترسی به بهترین دیتاست‌ها :👇🏼

┌ 🏷 Datasets for Data Scientists
├ ◼️ indiaai.gov.in
├ ◻️ data.gov
├ ◼️ adrindia.org
└ ◻️ data.telangana


#️⃣ #علم_داده #DataScience
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📊 دانشمند داده شوید : تلگرام من
📎 @farnazvand

datamlmachine learningفرناز بناوندsoftware
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید