ویرگول
ورودثبت نام
???????
???????
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تقدیرنامه؟!

سلام ویرگولی های عزیزم

دیروز از مدرسه بهم زنگ زدن گفتن امسال سال آخرته چرا نمیای یکم فعالیت کنی و توی مسابقاتمون شرکت بنمایی و تقدیرنامه ای دریافت نمایی؟

منم گفتم بنده استعدادی ندارم که بخوام براش تقدیرنامه دریافت نمایم

گفتن نخیر ما شنیدیم دست به قلمت خوبه اسمت رو در موضوع انشا نماز و داستان کوتاه برای مسابقه رد مینماییم .

منم مات نگاهی بر گوشی انداخته و سپس گفتم باشه

خلاصه سرتون رو در نیارم

من الان نمی‌دونم داستان کوتاه در چه موضوعی بنویسم و درمورد نماز هم که اصا نمیتونم کلمات جذابی به کار ببرم و بیشتر شبیه دبستانی ها درموردش مینویسم.

گفتم ازتون بپرسم اگه شما قرار بود برای مسابقات مدرستون داستان کوتاه بنویسید در چه موضوعی مینویشتید ؟

من خودم گفتم درمورد خیلی از چیزای تو جامعه میتونم بنویسم

مثل تبعیض ها یا درمورد تعصب بی جای بعضی خانواده ها یا اعتیاد یا کودک کار یا ....

ولی بازم نظر شما را خالصانه خواهانم عزیزان

لطفاً بهم کمک کنید ممنون :)

حضوری رفتم مدرسه اینقدر خوش گذشت که نگوو معلم زبانمون برامون آهنگ little me گذاشت با کلیپ از دی کاپریو هم گذاشت ⁦(~‾▿‾)~⁩ اصا من با خودم فکر میکردم که اینا همون معلم های بد اخلاق پشت دوربینن ؟! والا تو حضوری خیلی باحال بودن ?
حضوری رفتم مدرسه اینقدر خوش گذشت که نگوو معلم زبانمون برامون آهنگ little me گذاشت با کلیپ از دی کاپریو هم گذاشت ⁦(~‾▿‾)~⁩ اصا من با خودم فکر میکردم که اینا همون معلم های بد اخلاق پشت دوربینن ؟! والا تو حضوری خیلی باحال بودن ?



مدرسه حضوریتقدیرنامهشماها هم حضوری رفتین ؟اگه داری این تگو میخونی باید برام کامنت بفرستیاگه ندی خیلی بدییی که مجازاتت رو قبول نمینمایی
"هر چه آید به سرم باز گویم گذرد وای از آن عمر که با میگذرد ، میگذرد ??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید