ویرگول
ورودثبت نام
???????
???????
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

مرورنامه

سلام اول یه معرفی انجام بدم

من ثمینم یه دختر چادری ۱۸ ساله که داره خیر سرش کنکور میخونه :/ و میخواد روانشناسی بخونه در حالیکه یه آدم روانیه ( چقدر کولا باز میکنم برا خودم اصا موندم توش )

دقیقا سیزده بدر بود که من وارد ویرگول شدم اونم به معرفی دختر عموم که نویسنده خیلی خوبیه و دوست خوب و جذابم ..... نگینننن

بلی بلی

اطرافیان همیشه از نوشته هام تعریف میکردن و همین باعث شده بود در حالیکه به خود غره شده بیدم وارد ویرگول بشم و اولین پستم که در رابطه با طبیعت بود و از قضا ویرگول مسابقه گذاشته بود رو منتشر بنمایم .

خب زیاد مورد توجه قرار نگرفت و خب با خوندن نوشته های بقیه فهمیدم اوه شت بابا من در برابر این آدما بچه دبستانیم :)

خیلیا بودن سنشون کم بود اما مطالبی که منتشر میکردن آدم فکر میکرد طرف یه آدم دنیا دیده و پنجاه شصت ساله باشه :)

دو ماهی بود که تو ویرگول بودم و تعداد فالوور هام کلا ۱۳ تا بودن که ازون ۱۳ تا هم ۵ تا کلا پستامو میخوندن
و لایک میکردن و از همون پنج نفر هم فقط ۲نفر کامنت میزاشتن این حداکثرش بود

خیلی ناامید شده بودم و فک میکردم استعداد نویسندگی دارم چون بقیه اینو میگفتن و خودمم عاشق نویسندگی بودم :) اما بعد توجهات کم سرخورده حس یه آدم بی استعداد بی فایده رو داشتم :)

سخت بود دورانی که با نا امیدی بازم پست میزاشتم

ولی یدفعه ترکید

کامنت بیشتری دریافت کردم :)

لایک های بیشتر :)

فالوورام بیشتر شدن :)

درسته الان از صد و خورده ای فالوور کلا بیست نفر هستن که پستامو میخونن ولی همون که فالووم کردن خودش برام ارزشمنده :)

خیلیا فالووم کردن و بعدش به یک ساعت نرسیده آنفالو کردن :)

ولی مهم نبود که آنفالو شدم وقتی بقیه فالوور هام بودن :)

خیلی از تو ویرگول دوست پیدا کردم و با هم دوران خوب و در عین حال سختیو گذروندیم :)

خیلیا چه با پستاشون چه با کنارم بودناشون بهم روحیه دادن

مثل کانر ، نگین ، mj_ ، یارا ، متین ۱۰ ، مسیح ، اسی ، صدرا ، محمد رضا ( همون بی نام ) ، آرتا ، dark Astronaut، میا ، آلبالو ، نارنگی ، mj 6384، پارسا ، پیشرو ، لامپ ( که ازش خیلی وقته بی خبرم و پیداش نمیکنم) ، آقای دست انداز ، nightshade ، lizard و دیاکو و خیلیا دیگه که الان شاید اسمشون به ذهنم نرسیده :)

از همشون ممنونم ♥️♥️♥️

الان دهمین ماهی هست که من توی ویرگولم :)

از رازهای خیلیا با خبر شدم ??

و خیلی هم بعضیا رو حرص دادم و تهدید کردم ?

ازشون به خاطر این کرم ریزی هام معذرت نمی‌خوام چون خیلی بهم کیف داد و قطعا ادامه دار خواهد بود ?

خلاصه که خوبی بدی دیدید حلال کنید :)

یادش بخیر چقدر یه مدت پرسشنامه داشتیما ?

حالا می‌خوام بدونم تو این ده ماه چقدر منو شناختید هر کی تعداد درستاش بالا تر باشه ...

نمی‌دونم بلاخره یه جایزه در عرف جامعه اسلامی و مراعات حال بنده انتخاب میکنیم و بهش اهدا میکنیم :)

سوالات :

۱: رنگ مورد علاقه من چیه؟!

۲: حیوان مورد علاقه ؟!

۳: چجور ادمیم به نظرت ؟!( مثلا دورو ، شوخ طبع و ... )

۴: عاشق شدم تا حالا ؟!

۵: رو کسی حاضر در ویرگول کراشم ؟! :/

۶: کلاس نویسندگی رفتم ؟!

۷: چه ژانر فیلمی بیشتر دوست دارم ؟

۸: اهل دیدن فیلمای کدوم کشورم ؟

۹: یک بیت شعر مورد علاقم ؟

۱۰: کدوم شهر میزیستم ؟

۱۱: به شخصیتم و نوشته هام از ۱۰۰ چند میدی ؟!

تمام سر بلند و موفق و موید و پیروز و فیروز باشید

تا بدرودی دیگر درود و تا درودی دیگر بدرود ?

آها راستی mj خالی ? من تو رو محکوم کردم به چالش ویروس یاع یاع

از اونجایی که مبتلا کردن نگینو بخشیدم به متین تو نفر سوم مبتلایان منتخب بنده بیدی ?

از اونجایی که مبتلا کردن نگینو بخشیدم به متین تو نفر سوم مبتلایان منتخب بنده بیدی ?



مرورنامهمتین تینمتین تو همون گربه خودمونی؟هیعتگ به ذهنم نمیاد دیگه
"هر چه آید به سرم باز گویم گذرد وای از آن عمر که با میگذرد ، میگذرد ??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید