ویرگول
ورودثبت نام
Sona
Sona
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

عشق های دیواری

شاید طنز باشه، اما من درگیر خوب و بد هستم وقتی ک اپلیکیشن دیوار اومد انگار برای من شخصی سازی شده بود تا جایی ک از دیوار پیام میومد ک دیگه خیلی داری مفت میخوریااا ? ۳۰ تومن پرداخت کن... هر ماه هر ماه...

تا اینکه ب نامزدم معرفیش کردم ک برای کارش از اونجا مشتری بگیره.. و کار ب جایی رسید ک تمام مشتری هاشو از دیوار میگرفت و من کم کم حساس میشدم ک چرا باید داخل چت اون همه وقت بگذرونه و توضیح بده...دیوار هزینه سیم کارت خریدن و امتحان کردن نامزدمو برام راحت کرد با ی اسم عوض کردن ساده منم ساعت ها گاهی باهاش چت میکردم... آدم بیش از حد خوبی بود و توضیح دادن رو دوس داشت و من هم بیش از حد حساس... تا اینکه ی روز ی جایی گفتم یا من یا کار یا من یا دیوار... حس بدی نسبت به‌ دیوار و کار و پول و ... داشتم
دیوار داشت زندگی منو آروم آروم ب حراج میزد...از آدمهایی ک فقط در هر چیز و جایی دنبال سرگرمی هستنو وقت گذراندن... خرید فروش راحت ؛ پول در آوردن راحت؛ باید براشون راحت کوفت کرد...??‍♀️?
So_onaaa

با تشکر امیدوارم از تجربه من لذت برده باشین و استفاده خوب ببرین

















عشقمجازیدیوارحساسپول
رو در و دیوار این شهر همه از عشق نوشتن♥️
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید